transport z tadżykistanu - potrzebne info o rodzaju samolotu
kasia kornel - 30-04-2010 13:55
transport z tadżykistanu - potrzebne info o rodzaju samolotu
Witajcie, nie mogę znaleźć informacji JAKIM samolotem o stosunkowo niewielkiej ładowności (4 tony to dużo za dużo) można przewieźć ładunek z Tadżykistanu do Polski. Potrzebny samolot nieduży, nierzucający się w oczy, nie potrzebujący długiego pasa startowego, a do tego fizycznie OBECNY w Polsce. Znalazłam SAAB 340 cargo lub AN-26.
Ale jeśli takie samoloty (zasięg odpowiednio 2600 i 2000 km) to gdzie międzylądowania? W których krajach? Potrzebne są lotniska wojskowe, nie cywilne (pomimo, ze samolot prywatny). Najbardziej ucieszyłby mnie samolot obecny w Polsce, w którejś z prywatnych firm, a nie wymagający międzylądowania....
No chyba, że polskie cargo kursuje gdzieś w tamtą stronę? Czy to możliwe?
Jeśli nic z powyzszego, to może ktoś wie jak wygląda transport żołnierzy do Afganistanu? Gdzie lądują? W Rumunii? W Kirgistanie? Takie informacje widuję w sieci, ale nie potrafię zweryfikować, a bardzo by mi pomogły. Cel jest mało lotniczy, literacki :)
Pozdrawiam serdecznie, KK.
Nie zarejestrowany - 30-04-2010 14:03
tadży cd
Oczywiście chciałam zapytać o MIĘDZYLĄDOWANIE żołnierzy, przepraszam za nieścisłość no i sprawa, która jest niezwykle ważna: chodzi o rok 2002. Nie wiem czy wtedy SAAB 340 miał już konfigurację cargo?
Czy ktoś może pomóc? Będę wdzięczna, pozdrawiam.
Jacek Waszczuk - 30-04-2010 19:43
Na przykład tu można zasięgnąć języka
http://www.skytaxi.aero/index.php?op...emid=2&lang=plzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
kasia kornel - 30-04-2010 13:55
transport z tadżykistanu - potrzebne info o rodzaju samolotu
Witajcie, nie mogę znaleźć informacji JAKIM samolotem o stosunkowo niewielkiej ładowności (4 tony to dużo za dużo) można przewieźć ładunek z Tadżykistanu do Polski. Potrzebny samolot nieduży, nierzucający się w oczy, nie potrzebujący długiego pasa startowego, a do tego fizycznie OBECNY w Polsce. Znalazłam SAAB 340 cargo lub AN-26.
Ale jeśli takie samoloty (zasięg odpowiednio 2600 i 2000 km) to gdzie międzylądowania? W których krajach? Potrzebne są lotniska wojskowe, nie cywilne (pomimo, ze samolot prywatny). Najbardziej ucieszyłby mnie samolot obecny w Polsce, w którejś z prywatnych firm, a nie wymagający międzylądowania....
No chyba, że polskie cargo kursuje gdzieś w tamtą stronę? Czy to możliwe?
Jeśli nic z powyzszego, to może ktoś wie jak wygląda transport żołnierzy do Afganistanu? Gdzie lądują? W Rumunii? W Kirgistanie? Takie informacje widuję w sieci, ale nie potrafię zweryfikować, a bardzo by mi pomogły. Cel jest mało lotniczy, literacki :)
Pozdrawiam serdecznie, KK.
Nie zarejestrowany - 30-04-2010 14:03
tadży cd
Oczywiście chciałam zapytać o MIĘDZYLĄDOWANIE żołnierzy, przepraszam za nieścisłość no i sprawa, która jest niezwykle ważna: chodzi o rok 2002. Nie wiem czy wtedy SAAB 340 miał już konfigurację cargo?
Czy ktoś może pomóc? Będę wdzięczna, pozdrawiam.
Jacek Waszczuk - 30-04-2010 19:43
Na przykład tu można zasięgnąć języka
http://www.skytaxi.aero/index.php?op...emid=2&lang=pl