Terminal 2011 Wrocław- Fotorelacja z budowy 27.07.2010
Massimus - 27-07-2010 15:39
Terminal 2011 Wrocław- Fotorelacja z budowy 27.07.2010
Oto przedstawiam krótką fotorelacje z budowy nowego terminala we Wrocławiu.
Obiekt jeszcze nie dokończony a wyraźnie widać różnice od terminala
obecnie używanego. Stanowczo mogę powiedzieć że szykuje się terminal na bardzo
wysokim poziomie europejskim. Jego budowa jest na zaawansowanym poziomie.
Na dzień dzisiejszy możemy zaobserwować wyraźny zarys oraz bryłe terminala.
BogdanM - 28-07-2010 06:20
Wszystko ładnie i nowoczesnie wyglada,tylko żeby nie został popełniony taki sam błąd ja na Ławicy.W Poznaniu wybudowano śliczny,przeszklony terminal za kupe pieniędzy,tylko jakoś dalej trochę ciasno i chyba bez pomysłu.Najlepszy wydaje mi się tarasik widokowy :) ,ale niestety z tarasem ciała dali też w Warszawie
bpon2 - 28-07-2010 07:44
Tak, Poznański to klitka. Wrocławski chyba będzie większy, zdaje się, że trzy pięterka (pierwsze podziemne) i jak widziałem na makiecie mają być rękawy (6?). Byleby opłaty za korzystanie nie były zaporowe.
wizualizacja ze strony portu, niby ma być 200 m długości więc sporo (grafika troszkę poniosło z tym air france ;) )
Jacek Waszczuk - 28-07-2010 19:58
jak widać na rysunku dworzec ma możliwość rozbudowy w przyszłości w lewo (takie były założenia) natomiast sama płyta ma mieć łącznie 14 stanowisk (pozostałe obsługiwane autobusami)
Oczywiście budowa nowego dworca to nie koniec inwestycji do tego dojdzie przedłużeniem pasa o 500 m (od strony 11 czyli na zachód), budowa nowych dróg kołowania (przedłużenie oraz dołożenie nowych) dodatkowe miejsca do parkowania czyli nowa płyta postojowa na zachód od dzisiejszej płyty południowej.
BogdanM - 29-07-2010 06:03
Trzymam kciuki bo często latam z Wrocławia,a teraz jest ciasno i gorąco:)
Massimus - 29-07-2010 07:12
Cytat:
Oczywiście budowa nowego dworca to nie koniec inwestycji do tego dojdzie przedłużeniem pasa o 500 m (od strony 11 czyli na zachód), budowa nowych dróg kołowania Niestety ale pas nie będzie przedłużany. A nowa droga szybkiego zejścia wygląda jak lekkie ścięcie na czarli. Jednym słowem lądujące samoloty będą skręcać na czarli łukiem a nie tak jak do tej pory pod kątem prostym.
bpon2 - 29-07-2010 07:24
Właśnie, obawiam się, że w naszej rzeczywistości skończy się na terminalu i jakieś kosmetyce płyty. Moim zdaniem w czasie budowy terminala jednocześnie powinna powstać kolejka, tak by pewnie zrobiono każdym innym kraju. Szkoda, że nie wydłużą pasa, dałoby to nowe możliwości.
Poczekamy zobaczymy.
Massimus - 30-07-2010 07:49
Kolejka miała być. Potem miała być ale po Euro 2012. A w rezultacie prawdopodobnie nie będzie w ogóle. "Nie można się dogadać z PKP"
Jacek Waszczuk - 30-07-2010 09:50
Była jeszcze inna opcja "tramwaj+" czyli przyspieszona linia tramwajowa ale na dzień dzisiejszy raczej też nie aktualna
BogdanM - 30-07-2010 10:27
Na szczęście jakies drogi robią
bpon2 - 30-07-2010 14:39
Każda droga się zakorkuje. Rondo przy factory na pewno będzie za małe. Kolejka byłaby świetnym rozwiązaniem. Dwukrotnie jechałem koleją na SXF i organizację oceniam na 5+.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
Massimus - 27-07-2010 15:39
Terminal 2011 Wrocław- Fotorelacja z budowy 27.07.2010
Oto przedstawiam krótką fotorelacje z budowy nowego terminala we Wrocławiu.
Obiekt jeszcze nie dokończony a wyraźnie widać różnice od terminala
obecnie używanego. Stanowczo mogę powiedzieć że szykuje się terminal na bardzo
wysokim poziomie europejskim. Jego budowa jest na zaawansowanym poziomie.
Na dzień dzisiejszy możemy zaobserwować wyraźny zarys oraz bryłe terminala.
BogdanM - 28-07-2010 06:20
Wszystko ładnie i nowoczesnie wyglada,tylko żeby nie został popełniony taki sam błąd ja na Ławicy.W Poznaniu wybudowano śliczny,przeszklony terminal za kupe pieniędzy,tylko jakoś dalej trochę ciasno i chyba bez pomysłu.Najlepszy wydaje mi się tarasik widokowy :) ,ale niestety z tarasem ciała dali też w Warszawie
bpon2 - 28-07-2010 07:44
Tak, Poznański to klitka. Wrocławski chyba będzie większy, zdaje się, że trzy pięterka (pierwsze podziemne) i jak widziałem na makiecie mają być rękawy (6?). Byleby opłaty za korzystanie nie były zaporowe.
wizualizacja ze strony portu, niby ma być 200 m długości więc sporo (grafika troszkę poniosło z tym air france ;) )
Jacek Waszczuk - 28-07-2010 19:58
jak widać na rysunku dworzec ma możliwość rozbudowy w przyszłości w lewo (takie były założenia) natomiast sama płyta ma mieć łącznie 14 stanowisk (pozostałe obsługiwane autobusami)
Oczywiście budowa nowego dworca to nie koniec inwestycji do tego dojdzie przedłużeniem pasa o 500 m (od strony 11 czyli na zachód), budowa nowych dróg kołowania (przedłużenie oraz dołożenie nowych) dodatkowe miejsca do parkowania czyli nowa płyta postojowa na zachód od dzisiejszej płyty południowej.
BogdanM - 29-07-2010 06:03
Trzymam kciuki bo często latam z Wrocławia,a teraz jest ciasno i gorąco:)
Massimus - 29-07-2010 07:12
Cytat:
Oczywiście budowa nowego dworca to nie koniec inwestycji do tego dojdzie przedłużeniem pasa o 500 m (od strony 11 czyli na zachód), budowa nowych dróg kołowania Niestety ale pas nie będzie przedłużany. A nowa droga szybkiego zejścia wygląda jak lekkie ścięcie na czarli. Jednym słowem lądujące samoloty będą skręcać na czarli łukiem a nie tak jak do tej pory pod kątem prostym.
bpon2 - 29-07-2010 07:24
Właśnie, obawiam się, że w naszej rzeczywistości skończy się na terminalu i jakieś kosmetyce płyty. Moim zdaniem w czasie budowy terminala jednocześnie powinna powstać kolejka, tak by pewnie zrobiono każdym innym kraju. Szkoda, że nie wydłużą pasa, dałoby to nowe możliwości.
Poczekamy zobaczymy.
Massimus - 30-07-2010 07:49
Kolejka miała być. Potem miała być ale po Euro 2012. A w rezultacie prawdopodobnie nie będzie w ogóle. "Nie można się dogadać z PKP"
Jacek Waszczuk - 30-07-2010 09:50
Była jeszcze inna opcja "tramwaj+" czyli przyspieszona linia tramwajowa ale na dzień dzisiejszy raczej też nie aktualna
BogdanM - 30-07-2010 10:27
Na szczęście jakies drogi robią
bpon2 - 30-07-2010 14:39
Każda droga się zakorkuje. Rondo przy factory na pewno będzie za małe. Kolejka byłaby świetnym rozwiązaniem. Dwukrotnie jechałem koleją na SXF i organizację oceniam na 5+.