Remont pasa
jackowlew - 29-06-2010 19:46
Witam
Który pas bedzie w lipcu remontowany 15-33,11-29??bo krzyżówka zaplanowana na wrzesień.
Masa - 29-06-2010 20:47
Cytat:
Witam
Który pas bedzie w lipcu remontowany 15-33,11-29??bo krzyżówka zaplanowana na wrzesień.
Tu jest wszystko))
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1662...wiadomosc.html
Loczek - 29-06-2010 23:09
Cytat:
Tu jest wszystko))
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1662...wiadomosc.html
Może jest już tak późno, że nie funkcjonuję w pełni. Dla mnie nie ma tu nic.. :<
voltariel - 29-06-2010 23:31
Fachowośc rządzi. Dla TVN Warszawa, Okęcie ma 2 pasy - pierwszy i drugi :bag:
Z tego co wywnioskowałem z tego dennego artykułu, pierwszy do remontu miałby iść ten z 'zagłębieniem terenu', więc raczej 15/33.
PS. Dziś wszystkie operacje były wykonywane na 29, bynajmniej przez jakiś czas (akurat na radar wszedłem).
PS2. Zdjęcie podczepione pod artykuł trafnie i dokładnie oddaje jego rzetelność...
kux - 30-06-2010 14:47
może w "gazecie polskiej" wiedzą coś więcej....
:mrgreen:
Masa - 30-06-2010 18:39
Cytat:
Fachowośc rządzi. Dla TVN Warszawa, Okęcie ma 2 pasy - pierwszy i drugi :bag:
Z tego co wywnioskowałem z tego dennego artykułu, pierwszy do remontu miałby iść ten z 'zagłębieniem terenu', więc raczej 29/33.
PS. Dziś wszystkie operacje były wykonywane na 29, bynajmniej przez jakiś czas (akurat na radar wszedłem).
PS2. Zdjęcie podczepione pod artykuł trafnie i dokładnie oddaje jego rzetelność...
heheheh to fakt dziennikarz który puścił taka informacje z tak pięknymi zdjęciami powinien raczej podłogi szorować na klęczkach w TVN ( oczywiście pod nadzorem) pełna kompromitacja fotografa i człowieka opisującego temat, co to znaczy komercja:(
voltariel - 30-06-2010 18:45
Cytat:
heheheh to fakt dziennikarz który puścił taka informacje z tak pięknymi zdjęciami powinien raczej podłogi szorować na klęczkach w TVN ( oczywiście pod nadzorem) pełna kompromitacja fotografa i człowieka opisującego temat, co to znaczy komercja:( Najgorsze jest to, że zwykły szary Polak, nie mający pojęcia o lotnictwie takie info łyknie. Mało tego, uzna je za prawdziwe i merytoryczne. I poleci po łańcuchu...
PS. kux, proponowałbym raczej Głos Jarocina Podlaskiego :rotfl:
jackowlew - 30-06-2010 19:04
No to który pas??
Mariusz Małecki - 30-06-2010 19:09
Mało mnie obchodzi który pas remontują w Wawie. Przez ten cholerny remont mojej kobiecie odwołali urlop we wrześniu bo dużo samolotów zamiast na Okęciu ma lądować w Łodzi :mad:
jackowlew - 30-06-2010 19:11
Cytat:
Mało mnie obchodzi który pas remontują w Wawie. Przez ten cholerny remont mojej kobiecie odwołali urlop we wrześniu bo dużo samolotów zamiast na Okęciu ma lądować w Łodzi :mad: A mnie ochodzi a za to mnie obchodzi jakaś Łódź miasto Łódź;)
voltariel - 30-06-2010 21:24
Cytat:
No to który pas?? Przesłanki składają się na 15/33. Logika w zasadzie też na to wskazuje.
Xon - 30-06-2010 22:27
Cytat:
Przesłanki składają się na 15/33. Logika w zasadzie też na to wskazuje. E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października.
voltariel - 30-06-2010 23:41
Cytat:
E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października. Fakt, zapomniałem, że juz od jakiegoś czasu NOTAMy są gotowe odnośnie remontów pasów...:oops:
Masa - 01-07-2010 05:39
Cytat:
E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października.
To fakt, dół jest na skrzyżowaniu pasów taki ze ho ho, nie do pomyślenia by tak miał wyglądać pas starty lądowania wydaje mi się że pilot czuje się jak na lotniskowcu w przy wietrze 4-5 :)
Mariusz Małecki - 01-07-2010 07:23
W Łodzi też jest dołek. W miejscu przyziemiania "pasażerom" ziemia ucieka jakiś 1m/s :scared: Piloci mają to oczywiście opisane i o tym wiedzą, tym niemniej... :scared:
voltariel - 01-07-2010 10:51
Cytat:
To fakt, dół jest na skrzyżowaniu pasów taki ze ho ho, nie do pomyślenia by tak miał wyglądać pas starty lądowania wydaje mi się że pilot czuje się jak na lotniskowcu w przy wietrze 4-5 :) Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Próg 11 jest położony 17m niżej od progu 29. Pilot startując z 29 nie widzi końca pasa.
Jacek Waszczuk - 01-07-2010 16:51
Małysz ma to za każdym razem:D
Masa - 01-07-2010 17:27
Cytat:
Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Próg 11 jest położony 17m niżej od progu 29. Pilot startując z 29 nie widzi końca pasa.
Boże to raczej nie możliwe 17 m czy 1.7m? aż mi się nie chce wieżyc:)
Drzemi - 01-07-2010 20:19
Wg mapy z AIP: próg 11 - 110,3m, próg 29 - 103m, przesunięty próg 29 - 105m.
voltariel - 02-07-2010 00:24
Cytat:
Wg mapy z AIP: próg 11 - 110,3m, próg 29 - 103m, przesunięty próg 29 - 105m. Chociaż może i 7m... Boss lotniska, jak byliśmy u niego z wycieczką nam to mówił, tylko właśnie tak mi się pokiełbasiło deczko :P
Tak czy siak końca pasa nie widzi ;)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
jackowlew - 29-06-2010 19:46
Witam
Który pas bedzie w lipcu remontowany 15-33,11-29??bo krzyżówka zaplanowana na wrzesień.
Masa - 29-06-2010 20:47
Cytat:
Witam
Który pas bedzie w lipcu remontowany 15-33,11-29??bo krzyżówka zaplanowana na wrzesień.
Tu jest wszystko))
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1662...wiadomosc.html
Loczek - 29-06-2010 23:09
Cytat:
Tu jest wszystko))
http://www.tvnwarszawa.pl/28415,1662...wiadomosc.html
Może jest już tak późno, że nie funkcjonuję w pełni. Dla mnie nie ma tu nic.. :<
voltariel - 29-06-2010 23:31
Fachowośc rządzi. Dla TVN Warszawa, Okęcie ma 2 pasy - pierwszy i drugi :bag:
Z tego co wywnioskowałem z tego dennego artykułu, pierwszy do remontu miałby iść ten z 'zagłębieniem terenu', więc raczej 15/33.
PS. Dziś wszystkie operacje były wykonywane na 29, bynajmniej przez jakiś czas (akurat na radar wszedłem).
PS2. Zdjęcie podczepione pod artykuł trafnie i dokładnie oddaje jego rzetelność...
kux - 30-06-2010 14:47
może w "gazecie polskiej" wiedzą coś więcej....
:mrgreen:
Masa - 30-06-2010 18:39
Cytat:
Fachowośc rządzi. Dla TVN Warszawa, Okęcie ma 2 pasy - pierwszy i drugi :bag:
Z tego co wywnioskowałem z tego dennego artykułu, pierwszy do remontu miałby iść ten z 'zagłębieniem terenu', więc raczej 29/33.
PS. Dziś wszystkie operacje były wykonywane na 29, bynajmniej przez jakiś czas (akurat na radar wszedłem).
PS2. Zdjęcie podczepione pod artykuł trafnie i dokładnie oddaje jego rzetelność...
heheheh to fakt dziennikarz który puścił taka informacje z tak pięknymi zdjęciami powinien raczej podłogi szorować na klęczkach w TVN ( oczywiście pod nadzorem) pełna kompromitacja fotografa i człowieka opisującego temat, co to znaczy komercja:(
voltariel - 30-06-2010 18:45
Cytat:
heheheh to fakt dziennikarz który puścił taka informacje z tak pięknymi zdjęciami powinien raczej podłogi szorować na klęczkach w TVN ( oczywiście pod nadzorem) pełna kompromitacja fotografa i człowieka opisującego temat, co to znaczy komercja:( Najgorsze jest to, że zwykły szary Polak, nie mający pojęcia o lotnictwie takie info łyknie. Mało tego, uzna je za prawdziwe i merytoryczne. I poleci po łańcuchu...
PS. kux, proponowałbym raczej Głos Jarocina Podlaskiego :rotfl:
jackowlew - 30-06-2010 19:04
No to który pas??
Mariusz Małecki - 30-06-2010 19:09
Mało mnie obchodzi który pas remontują w Wawie. Przez ten cholerny remont mojej kobiecie odwołali urlop we wrześniu bo dużo samolotów zamiast na Okęciu ma lądować w Łodzi :mad:
jackowlew - 30-06-2010 19:11
Cytat:
Mało mnie obchodzi który pas remontują w Wawie. Przez ten cholerny remont mojej kobiecie odwołali urlop we wrześniu bo dużo samolotów zamiast na Okęciu ma lądować w Łodzi :mad: A mnie ochodzi a za to mnie obchodzi jakaś Łódź miasto Łódź;)
voltariel - 30-06-2010 21:24
Cytat:
No to który pas?? Przesłanki składają się na 15/33. Logika w zasadzie też na to wskazuje.
Xon - 30-06-2010 22:27
Cytat:
Przesłanki składają się na 15/33. Logika w zasadzie też na to wskazuje. E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października.
voltariel - 30-06-2010 23:41
Cytat:
E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października. Fakt, zapomniałem, że juz od jakiegoś czasu NOTAMy są gotowe odnośnie remontów pasów...:oops:
Masa - 01-07-2010 05:39
Cytat:
E tam logika, od 01.07.10 rozpoczyna się remont 11/29 i będzie trwał do końca października.
To fakt, dół jest na skrzyżowaniu pasów taki ze ho ho, nie do pomyślenia by tak miał wyglądać pas starty lądowania wydaje mi się że pilot czuje się jak na lotniskowcu w przy wietrze 4-5 :)
Mariusz Małecki - 01-07-2010 07:23
W Łodzi też jest dołek. W miejscu przyziemiania "pasażerom" ziemia ucieka jakiś 1m/s :scared: Piloci mają to oczywiście opisane i o tym wiedzą, tym niemniej... :scared:
voltariel - 01-07-2010 10:51
Cytat:
To fakt, dół jest na skrzyżowaniu pasów taki ze ho ho, nie do pomyślenia by tak miał wyglądać pas starty lądowania wydaje mi się że pilot czuje się jak na lotniskowcu w przy wietrze 4-5 :) Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Próg 11 jest położony 17m niżej od progu 29. Pilot startując z 29 nie widzi końca pasa.
Jacek Waszczuk - 01-07-2010 16:51
Małysz ma to za każdym razem:D
Masa - 01-07-2010 17:27
Cytat:
Jest jeszcze jedna ciekawa sprawa. Próg 11 jest położony 17m niżej od progu 29. Pilot startując z 29 nie widzi końca pasa.
Boże to raczej nie możliwe 17 m czy 1.7m? aż mi się nie chce wieżyc:)
Drzemi - 01-07-2010 20:19
Wg mapy z AIP: próg 11 - 110,3m, próg 29 - 103m, przesunięty próg 29 - 105m.
voltariel - 02-07-2010 00:24
Cytat:
Wg mapy z AIP: próg 11 - 110,3m, próg 29 - 103m, przesunięty próg 29 - 105m. Chociaż może i 7m... Boss lotniska, jak byliśmy u niego z wycieczką nam to mówił, tylko właśnie tak mi się pokiełbasiło deczko :P
Tak czy siak końca pasa nie widzi ;)