Punisher
pijany ludek - 16-02-2010 11:55
Punisher
11:49 Punisher: Czesc Pijany Ludek! unicestwiam RS za 10kcc jestes zainteresowany?
I mam pytanie dlaczego zostala podniesiona cena za usuniecie rs?Mysle ze jest to bardzo kur... nie sprawiedliwe bo ci co juz wykonali quest to mieli po 3kcc.Powinni przywrocic stara cene co o tym sadzicie?
Knight Lukas - 16-02-2010 12:05
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha
Mortiis świetny pomysł hahaha z lota ledwo na sl starcza...
Lepiej pasowałoby 25kcc za rs. A wyjscie z temple 3sc, a wbicie 1lvl 10sc.
Ladnie zachęcacie ludzi do gry...
handlarz_narkotykow - 16-02-2010 12:06
nie gram ale gdyby owa sytuacja zaistniała bym się pewnie wkurzył :mad::mad::mad: niech zrobią tak jak było mogli to zaraz na początku update zrobić i by było sprawiedliwie dla wszystkich:eek:
Mo®talix - 16-02-2010 12:23
Nikt nie mówił, ze będzie łatwo! ;00
Koniec imprezy, dziękuję, dobranoc.
1st R. Boonek - 16-02-2010 12:29
Nie placz wiecej razy sciagalem rs'a po 3kcc niz ty w ogole miales ogolnie kazdym charem wiec jak zabulisz raz 10kcc to ci sie nic nie stanie xd
Curly - 16-02-2010 12:36
Tak samo jest z nimfa i dwarfem.
Widać, że Mortiis wziął się na poważnie za zmniejszenie kasy na serwerze. ;)
marcelllo - 16-02-2010 12:48
Wczoraj myślałem, że qmpel żartuje, lecz zobaczyłem to na własne oczy!!
W ogóle coś im ostatnio odbija :s Chyba chcą stracić resztę graczy...
Azielu$ - 16-02-2010 13:39
13:36 Doctor: Waazzuup Styler! Kim chcesz byc? Kobieta [2kcc], mezczyzna [2kcc], nimfa[10kcc] czy krasnoludem[10kcc]?
Was naprawde pojebalo ;s Powodzenia w zdobywaniu nowych graczy... o.o
#edit
Teraz czekamy na zwiekszenie cen u Mada i Dark Rodo oraz zmniejszenia cen u Sonii _/
M4A1 - 16-02-2010 13:40
Bardzo dobrze :D jak ludzie bd teraz chcieli rs skasować to bd musieli placic wiecej :D
Dobrze tez bo cena magic axe pójdzie w gore
Dark Devorious - 16-02-2010 13:44
Paranoja :o Teraz co zrobicie? Parcele/aole po 1sc ? "Troche" przesadzacie z tym zmniejszeniem kasy na serwerze...
Tal - 16-02-2010 14:38
Żeby pozyskać nowych graczy to co zostało napisane wyżej powinno zostać sprowadzone do wcześniejszych cen, a tak jak już powiedziałem w innym temacie loot powinien być zwiększony.
Powtórzę się, ale może ktoś w końcu przeczyta te tematy i przejrzy na oczy
SERVER STOI WYSTARCZAJĄCO DŁUGO BY BYŁO NA NIM DUŻO KASY!
@topic
Głupota oczywiście. ; <
piona.
Pontius - 16-02-2010 14:58
Prawie wszyscy chcieliby zeby wszystko bylo tanie... Juz nie robcie z apo takiego noob otsa. Mortiis w jakis sposob pomaga aby bylo trudniej...
Senshi - 16-02-2010 15:16
Czy ich poje**lo ledwo co na SL i manaski starczy a oni jeszcze ceny zwiekszaja
Apo upada[*][*][*]
Lord Morgan. - 16-02-2010 15:24
Brawo HAHAHHA Mortiis chyba jak to robil jest pijany czy nacpany za przeproszeniem ? ; /
Ja juz chyba odchodze, jak patrze co Mortiis robi nie z APO tylko z TYM SYFEM ROBI BURDEL !
Zarexoholik? - 16-02-2010 15:30
Świetny pomysł. Będzie mniej allegro, będzie się lepiej grało. Cena kcc podskoczy na allegro ! xD
:)
Joogi - 16-02-2010 15:56
Aha, na serio to już z Apo robi się jeden wielki syf, jak tak dalej będzie, to na serwerze będzie grać 50 osób. :) Jeśli tak chcecie, to powodzenia w utrzymaniu servera, pa ; ]
Azbestowy - KRUL FETYSZUW - 16-02-2010 15:59
Dobre... zwiekszyli ceny wszystkiego bo 5~ osob bez przerwy mówiła że 'za dużo kasy na servie' Tak jak wczoraj mowilem allegro było, jest i będzie. Allegro z apo zniknie, gdy upadnie.
#topic
Epic fail.
Berol - 16-02-2010 16:01
To juz jest wybryk natury.Dosc ze lot niby powiekszony a nie jest powiekszony to jeszcze 10kcc rs 10 nimfa/dwarf chlop/baba 2kcc ;c
fail
Zezikan - 16-02-2010 16:02
hehe widać że już Mortiis powoli dąży do zamknięcia servera.... To nie jest jakieś tam obniżanie loota to już jest powoli koniec APO zapewne bo to widać. Mortiis już nie chce się bawić w to i koniec. :P
Zarexoholik? - 16-02-2010 16:02
Nikt nikogo nie zmusza do gry. Jak ktoś nie chce grać to niech nie gra? Rotfl.
#Wyżej
Jesteś głupi...
#Pies z jedlicza
Nie.
marcelllo - 16-02-2010 16:05
@Berol - powiększony? Chyba śnisz - idź na apocalypto albo devil atoma a odczujesz różnicę... Pogorszyli loota, podnieśli ceny... Teraz jedynie patrzeć jak wprowadzą opłatę za zalogowanie...
czubass 1349 - 16-02-2010 16:12
co raz to lepiej na naszym serwerze zamiast zrobic takie ceny od samego poczatku to dopiero teraz bzduraa
Micros - 16-02-2010 16:14
jeszcze tego brakuje żeby mortiis zwiększył cenę SL i manasów, uh !!! <------------------
~Mari - 16-02-2010 16:16
Bardzo dobrze zrobili, niech dadza nawet na wiecej te nimfy i dwarfy.
#zarex
matka cie nie nauczyla edytowac postow?
Micros - 16-02-2010 16:24
Cytat:
Prawie wszyscy chcieliby zeby wszystko bylo tanie... Juz nie robcie z apo takiego noob otsa. Mortiis w jakis sposob pomaga aby bylo trudniej... to czemu torus mógł zarobić xxxxKCC na wardach i inni nie ;/
jak administracja dodaje nowe potwory to niech myśli xxx dni w przód a nie po miesiącu zmniejsza loot że sie nie da grac ;/ !!
KILKA DNI TEMU OKOLO 16 GRAŁO PO 300+OSOB A TERAZ 260+ WIEC ZYCZE POWODZENIA W ZDOBYWANIU NOWYCH GRACZY
K\/!N$T0R - 16-02-2010 16:26
Powiem krotko :
ADMINISTRACJA PROWADZI DO UPADKU SERWERA :<
..:TaLoS DrUid:.. - 16-02-2010 16:27
Ich kompletnie chyba juz pojebalo...
Zmniejszyli loota (masakra od edzia teraz 5sc na lvl wynosze) i jeszcze daja inne zeczy w gore.. Dopiero im ludzi odejdzie
Izmoks - 16-02-2010 16:32
Z lootem trudno. Ale z rs'em się zgadzam, cena jest wysoka i niech tak pozostanie. RS to nie SL którego można sobie kupować w nieskończoność- jakaś kara za PK musi być
DonieX <3 - 16-02-2010 16:34
RS, NIMFA-KRASNAL -> Bardzo dobry pomysł. Masz w chuy kasy ? Trać ją na takie coś jak rs, nimfa. Nie masz ? Nie kupuj sobie ubioru, a jak masz rs przesiedź w depo czy coś.
Loot ? Zjebali.
Pampalini - 16-02-2010 16:53
W pewnym sensie was nie rozumie, pierw każdy płacze że jest za dużo kasy, że jest za dobry loot, teraz znowu płacz o słaby loot i podwyższona cena za ściągnięcie RSa, lepiej zastanówcie się czego tak naprawdę chcecie, a nie nonstop krytykujecie prace Mortiisa i reszty ekipy!
MorgiBack - 16-02-2010 16:55
Cytat:
Świetny pomysł. Będzie mniej allegro, będzie się lepiej grało. Cena kcc podskoczy na allegro ! xD
:)
Zarex a teraz pomyśl.
Masz rs'a i wpłaczasz 10 kcc nie za dużo?!?!?!?!? Chyba przesadzili troche.
Rozumiem 5 kcc ale 10 kcc:eek::eek::eek:
Przy tym locie co jest na serwerze uważam, że to jest lekka przesada i nie wykręcajcie się, że jest za dużo kasy na APO.
____________________
Aktualnie gram Ms'em. (Lord Necrox)
http://armia.toproste.pl/baner520x60.jpg
Merol - 16-02-2010 16:57
Trochę niesporawidliwe w stosunku do innych graczy, ale nawet dobrze zrobili.
Ja sam osobiście wole poczekac te 6h, niż wydać 10kc...
ReMover - 16-02-2010 17:00
co mi teraz z przywrócenia starej ceny usunięcia rs'a skoro wybuliłem już 10kcc za niego ... kumpel rs'a zbijał dzień przede mną i miał po starej cenie.. jakbym wiedział że tak chcą odjebać to też bym wtedy z nim usuwał...
Berol - 16-02-2010 17:01
marcelo czytaj dokladniej
pies z jedlicza -idz sobie pokradnij lepiej ;]
merol ale misja u punishera do maq
ReMover - 16-02-2010 17:02
Cytat:
Ja sam osobiście wole poczekac te 6h, niż wydać 10kc...
ale do tego nowego questa musisz zapłacić za zdjęcie rs'a aby móc otrzymać item od punishera... a dla mnie teraz to mogą już ceny nie zmieniać bo zarówno ja jak i sporo innych graczy zabuliło te 10kcc ...
Venarek - 16-02-2010 17:06
Nie no .. tylko jedno stwierdzenie pasuje .. :
,, 16:55 Dexoti: kryzys jest ''
Rembik - 16-02-2010 17:06
Co do Rs'a, Nimfy i Krasnala pomysł mi się bardzo podoba, sa to rzeczy, ktore powinny miec wieksza wartosc, tak to kazdy mogl sobie rs'a dowoli wbijac, bo zarobic 3k cc to co jest? Do ludzi, którym się to nie podoba, wam się nic nie będzie podobać, zawsze będziecie narzekać i twierdzić, że nie ktorzy maja lepiej, ale wy tak nie mozecie miec.
Pitekk - 16-02-2010 17:10
Bardzo dobry pomysl ;o z
Tylko zrobcie wtedy ze rs trwa z 12h Online lub 72h nie online
Zeby oplacalo sie go kupowac a nie czekac 4h
Zwiekszcie jeszcze cene doładowań i Sli
marcelllo - 16-02-2010 17:10
@Pampalini - powiedz kto płakał, że za dużo kasy? To jedynie stwierdzenie Mortiisa, a jeśli on tak mówił to chcieliśmy to zwalczyć ale nie w taki sposób! Idź porównaj glacki, apo czy devil atoma a zobaczysz tą drastyczną zmianę!! Opanujcie się...
Zbigniew Wodecki - 16-02-2010 17:12
No to nie jest ok, ej. Cena powinna zostać zniżona do min. 5kcc.
Ale z drugiej strony, nawet dobrze, nie będą wbijać h lvl rs'ów, bo im się tak podoba.
.Bart. - 16-02-2010 17:37
Nie pasuje wam 10kcc za usunięcie RS to czekajcie sobie 4h w pz. Kiedyś trzeba było czekać 8h na zniknięcie Red Skulla. Jak wybulicie raz na x miesięcy 10kcc do misji w nowym queście to coś wam się stanie? o ile mi wiadomo quest jest od 1111 levela, od kiedy 1111level nie ma 10kcc? Mniej pkujcie, mniej padajcie, częściej zbierajcie za kimś loota i powolutku uzbieracie.
Goku Mastah - 16-02-2010 17:42
Sondy nie ma prosze o usuniecie tego tematu...
Wolly - 16-02-2010 17:57
Widzę, że są prowadzone wszelakie kroki, aby zmniejszyć kasę na serwerze. Jest to trochę niesprawiedliwe, bo jeśli wprowadzili taką zmianę, to mogli to zrobić wcześniej.
marcelllo - 16-02-2010 18:02
@Goku Mastah - widać, że jesteś dzieckiem. Poczytaj regulaminy zanim coś napiszesz... To nie jest dział propozycje, więc Sondy nie będzie. Widzę jedynie, że dążysz do udupienia wszystkich graczy.
@Bart - Ja znam kilka osób z 1,5k lvl'em u których ciężko jest 1kcc utrzymać a co dopiero 10 :) Może dla Ciebie łatwo jest 10kcc uzbierać, nie wiem na czym tam expisz, ale teraz obcięli loota drastycznie to nawet na apo nie zarobisz bo masz max 10cc, a żeby huncić atoma to zapomnij... Jak padniesz to już jesteś na gwarant w plecy :) Wcześniej można było huncić atoma i zarobić te kilka sc, lecz zmiany zostały wprowadzone i już pewnie nie zostaną cofnięte co zaskutkuje utratą graczy ;)
Belhior - 16-02-2010 18:19
Ludzie płaczecie jak baby. Czy ktoś wam karze wbijać codziennie rs i zmieniąc outfit? Jak jesteście normalni to wbijecie rs raz na rok albo wogóle, a ci którzy najbardziej pekują mają kase aby zdjąć za 10kcc rs.
@topic
Bardzo dobry pomysł. Brawa dla administracjii
Mortiis - 16-02-2010 18:39
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo...
marcelllo - 16-02-2010 18:44
@Mortiis - daj spokój. Zauważ, że jak zmniejszysz kasę z mobów to ludzie nie będą dawać expić low bo będzie im się bardziej opłacało na kingach siedzieć...
Moby są od tego by raczej na nich zarobić nie uważasz? Jest chyba pewna granica... Zepsuliście wiele potworów. Zobacz na pathfindery - loot zniszczyliście i zostawiliście tak, że zdążysz wziąć 2x po 2 wise (dostaniesz 3,6mln expa) zebrać więcej loota niż z jednego pathfindera który bije po 15k i ma w ch*j hp.
Wolly - 16-02-2010 18:48
Cytat:
@Mortiis - daj spokój. Zauważ, że jak zmniejszysz kasę z mobów to ludzie nie będą dawać expić low bo będzie im się bardziej opłacało na kingach siedzieć...
Moby są od tego by raczej na nich zarobić nie uważasz? Jest chyba pewna granica... Zepsuliście wiele potworów. Zobacz na pathfindery - loot zniszczyliście i zostawiliście tak, że zdążysz wziąć 2x po 2 wise (dostaniesz 3,6mln expa) zebrać więcej loota niż z jednego pathfindera który bije po 15k i ma w ch*j hp. Czytaj ze zrozumieniem.
Cytat:
a co do loota, to zostalo to zrobione na probe #topic
wypowiedziałem się.
marcelllo - 16-02-2010 18:53
@up - to od razu zgłaszam bardzo duże niedociągnięcia -.-
@Mortiis - Czekam na odpowiedź na pytanie "Co się wiąże z tym, że jest za dużo kasy na serwerze?" Opisz nam na czym to polega itp ;)
pijany ludek - 16-02-2010 18:59
dobra fajnie niech kosztuje te 10kcc a nawet 15kc ale mogliscie to wprowadzic po update odrazu a nie teraz ...
Pitekk - 16-02-2010 19:03
Cytat:
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo... Jezeli tak patrzysz to sprawdz lepiej ile traca gracze na :
-runy i manasy
-sle itd
I Wtedy Nam powiedz jaki zysk jest a nie ze zarabia sie 360kcc w 2dni z tego wiekszosc zarobia 1.5k lvle + a takich jest ledwie 70+
Zacznij patrzec na mniejsze lvle, albo zwieksz wydatki wiekszym lvla
Po 2 to z kazdym updatem robicie cos zeby zwiekszyc kase a nie zmniejszyc, a dopiero przemyślicie to jak jest za pozno
- Obojetnie co zrobiliscie Czy glacki,wardy, Fw Pathfindery i wymieniac jeszcze dlugo mozna
- Wiekszosc potworow w ktorych zmniejszyliscie loot została całkiem opuszczone. Najlepszym przykladem tego jest własnie w/w podkreslony
- Convertery, Omniby,Perfectory, Glacki w ogole nie przemyslane respy na ktore zostały poddane krytyce od dawna ale cały czas nie macie czasu zeby cos z nimi zrobic
Jeszcze wiele bym znalazl Waszych genialnych pomysłow, zacznijcie słuchać graczy bo ich stracicie całkiem
Vojska - 16-02-2010 19:09
Cytat:
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo... Ale co się dziwisz, że tyle kasy jest na serwerze?
Niech każdy 1500+ zarobi 5kcc. To już jest dodatkowe 350kcc
Osoby z przedziału 1000-1500 niech zarobią 1kcc dziennie. To już jest 250kcc.
1 loteria = -2000kcc na serwerze?
marcelllo - 16-02-2010 19:16
Wiceps dobrze mówi. Albo u Tygrysa możliwość zbudowania/rozbudowania domku za ładną kasę (np. 1sqm 10kcc) i masz już ubytek kasy na serwerze...
A wracając do kasy i loterii - zrobiliście loterię i co po loterii? Free kcc na mapie... I się dziwicie. Częstsze najazdy również by zmniejszyły ilość kasy bo się dużo pada...
Karpek - 16-02-2010 19:17
Niech już będzie te 10kcc, ale mogli to zrobić od razu, a nie dopiero teraz...
Pan Gonzalezik - 16-02-2010 19:18
Jak zawsze pierwsze osoby, które wykonały questa mają najlepiej. Gdzie tu jest sprawiedliwość? Mogliście wcześniej pomyśleć o zwiększeniu ceny usunięcia RS'a.
Z tym doctorem to jeszcze. W końcu nimfa i krasnal mają być tylko dla bogaczy.
~Bocianex~ - 16-02-2010 20:03
z ta nimfa to mialem farta bo wczoraj zakupilem ^^ co do tematu to mi sie wydaje ze z doctorem jest ok ale lot to juz tragiedia a szczegolnie ms na ktorych siedze wiekszosc mojego czasu wczesniej moglem wyniesc z 1-2 lvli nawet gbp loota a teraz? 5-6 lvli i z fuxem bedzie ten gbp lot =,=
Belfus Adri - 16-02-2010 20:12
Tak jak wiceps mówił
Róbcie jakies loterie/eventy/najazdy to duzo kasy ubedzie z serva, na same losy/sle ;D
Zezikan - 16-02-2010 21:17
Cytat:
Napisał Zarexoholik
[B #Wyżej[/b]
Jesteś głupi.... dobre sobie....
nie udawaj pro mastha bo wiadomo że szacunku nie masz u ludzi....
#Mortiis
Ale co z tego że sprawdzisz?? siedząc np 3 h na jednym mobie dziennie to już nudzi ludzi .... do tego padnie sie ze 3x a loot niech będzie na te 400 cc . I kiedy nazbierać na jakieś eq ??
Mortiis - 16-02-2010 21:59
mowilem o kasie ktora zostaje juz po kosztach expienia, jezeli zostanie troszke mniej to sie przeciez nic nie stanie? 1kcc dziennie to i tak duzo, wezcie pod uwage to ze kazdy troche mniej zarobi, wiec czy ktos na tym traci?! nikt, bo kazdy bedzie mial troche mniej. Chyba ze chcecie miec po 30 plecakow kasy ktora nic nie wartuje. Bo jak kazdy bedzie mial coraz wiecej to ceny np domkow beda wciaz rosly i rosly, bedzie trzeba operowac na jeszcze wiekszych sumach pieniedzy. Uwazam ze jezeli jestescie w stanie zarobic po kilkaset cc to wszystko jest ok, problem moglibyscie miec gdyby wam nie wystarczalo na manasy i uhy, albo wychodzilibyscie minimalnie na plus, a raczej ciezko sie doszukac takich potworow, chyba ze expicie na nich na zbyt niskim lvl, bo wiadomo iz mozna zabic potwora na niskim lvl, ale pojdzie wiecej uhow i manasow na zabicie go niz na wyzszym lvl. Jezeli chodzi o pathfindery to musimy przemyslec sprawe, prawdopodobnie zmienimy jeszcze ich hp i loot.
@up
eq powinienes glownie zdobyc z questow, jak uda Ci sie na nie nazbierac to ok, ale nie robmy noob serwera na ktorym na najlepsze eq stac kogos na bardzo niskim lvl.
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol.
marcelllo - 16-02-2010 22:04
@Mortiis - no tak, ale dlaczego wcześniej ktoś sobie zarobił po 50kcc/dzień a teraz my mamy zarabiać 5sc na dzień? To trochę nie fair chyba... Jak już to było zmiany wprowadzać wcześniej... Ja zauważyłem takie coś... Zawsze zmieniacie loota ~miesiąc po update... Zawsze trzeba się cieszyć przez pierwsze dni up'a, poźniej jest lipa... Teraz też pewnie z double zepsujecie loota za kilka dni i też będzie po sprawie... Bo już master atoma też się czepiliście...
@edit - tak 500cc... To jest jakieś 1,5h siedzenia pod dp :) Tzn stania z pk :d Dłużej nie wystoisz bo w 5 będą Cię bić :) Chwilę tzn ile? Ja też nie padam... Ale mi to nie wystarczy :d A po drugie chcieliśmy ceny w górę a nie w dół ;s
Mortiis - 16-02-2010 22:17
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo...
Zezikan - 16-02-2010 22:22
nie no ok Mortiis Rozumiem Ciebie teraz.
A słuchaj ten loot co mówisz 1 kcc dziennie to nie jest źle i ja to powiem tylko że ja expiąć np HMm 1-2 lvl dziennie czyli ponad 1 h i expiąc przez 3-4 dni nigdy nie byłem 1 kcc na +;)
Berol - 16-02-2010 22:32
Cytat:
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol. Ojć...takie pierniczenie...Siedzial chwile na wisemanach zarobil 500cc tak tak...Ja z kumplem siedzialem z 2-3 lvl i mialem ok 50cc w kasie 2 warlord sword?
A i jeszcze c arrow.
skad je maja brac od qod?z niczego nie leci a ludzie po 2+kcc chca ; o
JaCkAzZ - 16-02-2010 22:48
Szczerze to ja nie widzę problemu.. Expie sobie, zbieram loot, starcza mi na SL'e/manasy no i jeszcze jestem na plus spory przecież...
No i nie chce mi się wierzyć że zbierając loota, nie starcza wam na manasy i SL'e :|
Jeżeli tak faktycznie jest, to może po prostu się mniej bawcie w PK przed depo?
Rzucacie kasą na prawo i lewo, a czy próbowaliście na czymś oszczędzić? No np. nie bić się przed depo tak często?
Jak dla mnie jest dobrze, starcza na rozwinięcie się spokojnie :)
@Edit
Jeszcze zobaczcie że dużo osób naprawdę nie ma co robić z kasą, domki zapchane itp. Tak jak kiedyś było z cc :P
Babus - 16-02-2010 23:50
Cytat:
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo... Rozumiem, ale dlaczego my mamy cierpieć i zarabiać te 1kcc dziennie na sl a ktoś jakiś czas temu w tym samym czasie zarobił 5kcc. Mnie to odrzuca, że ja teraz muszę siochać np. przez tydzień, żeby zarobić na pandemke, a ktoś miesiąc temu zarobił tak samo na 3 pandemki.. Trochę nie fair w stosunku do nowych graczy. A szczególnie jeszcze jak ceny pójdą w dól. No ale niestety.. Tak to jest jak się najpierw robi, a później myśli..
Ps. Pomyśl też o low, bo to oni tworzą przyszłość OTSa, a jak taki 300 lvl nie ma na sl bo z kingów nic nie leci to też żal grać.
@JaCkAzZ
Jak dla Ciebie gra to tylko expienie to współczuje. Ja expie po to, żeby zarobić na sl i się bawić, level to drugorzędna sprawa.
Rembik - 17-02-2010 03:00
Cytat:
@JaCkAzZ
Jak dla Ciebie gra to tylko expienie to współczuje. Ja expie po to, żeby zarobić na sl i się bawić, level to drugorzędna sprawa. Ja myślalem, że ogólnie gra to zabawa i expienie w to wchodzi. Aha ;o
Wassup - 17-02-2010 03:22
Cytat:
Prosze przestac plakac. hahaha oW3d :D myślałem, że spadnę z łóżka jak to czytałem.:cool:
@Babus
Śmiem twierdzić, że dla ciebie priorytetem jest zarobić dużo kcc, komuś loota zapieprzyć, kogoś ojebać i kcc na allegro sprzedać. To też oświadczam ci biznesu na tym nie zrobisz.
Cytat:
Ps. Pomyśl też o low, bo to oni tworzą przyszłość OTSa, a jak taki 300 lvl nie ma na sl bo z kingów nic nie leci to też żal grać.. Ale 300lvl nie musi expić na kingach, bo mu się nie opłaca. Ja pallem do 374 expilem na draculach. Poszedłem na ms'y i ciężko było.
@topic
Punisher.
Cena wykupienia rs'a to się zgodzę (bo to do questa), ale cena Magic Axe przez to nie wzrośnie, ponieważ będzie więcej MA na servie niż zapotrzebowanie na ten item.
Doctor.
Wg mnie tutaj cena powinna być niższa od starych cen.
Niższa cena:
- więcej ludzi zmienia outfit
- częściej ludzi zmieniają outfit
A co za tym idzie większa z tego radocha. Ktoś jest kobietą, za chwilę mężczyzną, dwarf, nimfa i kółko się kręci i kasa się kręci. Jak jest drogo to nikt nie kupi bo po co.
No i mogliby w końcu dodać jakieś nowe outfity!!
Xelix - 17-02-2010 06:36
Cytat:
@Mortiis - no tak, ale dlaczego wcześniej ktoś sobie zarobił po 50kcc/dzień a teraz my mamy zarabiać 5sc na dzień? To trochę nie fair chyba... Jak już to było zmiany wprowadzać wcześniej... Ja zauważyłem takie coś... Zawsze zmieniacie loota ~miesiąc po update... Zawsze trzeba się cieszyć przez pierwsze dni up'a, poźniej jest lipa... Teraz też pewnie z double zepsujecie loota za kilka dni i też będzie po sprawie... Bo już master atoma też się czepiliście... Ja słyszałem że loot jest beznadziejny ale przynajmniej z tych double lecą wh softy itp a z wardow nie wiec mozna na itemy na perfekta zarobic juz :)
Cytat:
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo... Ale zaóważ aby zrobić questa trzeba rsa zdjąć a ile będziesz musiał questa robić jeśli zarabiasz 5sc dziennnie 5x100 :o ? A przecież na 1111 ms nie da się expić na wardach więc kolejny wydatek aby kupić pomidory... A Devil Atom trzeba z niego lootnąć rozowego motylka a niby kto teraz chce na Devil Atoma chodzić jeśli nie lecą sc tylko cc i zero loota ? Niby loot z wise wydaje mi się lepszy minimalnie to i tak nadal uważam że jest za mały teraz na lvl mam 1.1kcc z wise wczoraj miałem 1kcc to przynajmniej zwiększcie aby leciało cc jak kiedyś przynajmniej będzie jak zarobić.
Lunatic Volt Here - 17-02-2010 07:54
Loot
Nie płaczcie...:mad: Bardzo dobrze,że zwiększyli loota:)
A te noobki co chcą odejść nic ich tu nie trzyma nikt nie będzie za nimi tęsknić:p
I nie rozumiem komentarzy typu : "o żal zmniejszyli loota ohh nie odchodzę"
Sa żałosne:cool:
Stoner - 17-02-2010 08:13
Nie no... ten serwer już upadł...
Morty i paczka ciągle coś odpierdalają.
Jedyne co nam pozostało to napisać zbiorowe pożegnanie...
Niech zostanie sam Mortiis i jego paczka.
Czy dużo kasy na serweie to taki duży problem?
Defakto kiedys 1kcc= 10 pln,
ale jak wiemy inflacja jest duża i
10kcc=10 pln.
Nic nie poradzimy poprostu cena pieniądza będzie taniała,
a ceny w grze rosły.
Pitekk - 17-02-2010 14:05
Cytat:
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol. I to jest Wasze sprawdzanie loota , pojdziecie raz na 30min, sfracicie lootniecie 2g axe i jakies smieci i juz musicie zmniejszac loot ;o
Choc Uwazam, ze loot z wise nie jest zły bo jeszcze niedawno ja wbijajac 9lvli +/- dziennie potrafilem wyciagnac kolo 10kcc, wiec chyba lekka przesada. Ale oczywiscie jak zmniejszycie to mniejsze lvle bd plakac bo oni w tym czasie zabija duzo mniej wiskow i duzo mniej loota bd mieli.
ale przestancie go oceniac po 30min expienia, bo raz przez 30min lootniesz 1kcc a raz warlorda
Cytat:
Jezeli chodzi o pathfindery to musimy przemyslec sprawe, prawdopodobnie zmienimy jeszcze ich hp i loot. i git, zrobcie cos jeszcze glackami itp bo tam oprocz 1.6k + lvli nikt nie siedzi
Adasik - 18-02-2010 04:50
Pójście na Wise przez Dexotiego na 30minut nie jest rozsądnym wyjściem ze względu na to, że nie zawsze loot jest taki sam. Jemu loot poleciał, a następnemu, który by zmienił go na respie może nic nie polecieć...
Jestem za przywróceniem starego loota!
A co do tezy Mortiisa, że jest za dużo kasy na serwerze, to lvl rośnie każdemu, a co za tym idzie każdy zacznie huncić lepsze potworki, z których loot jest lepszy od tych poprzednich więc kasy i tak nie ubędzie na serwerze..
Mlaku - 18-02-2010 12:42
Mysle ze cena jest dobra ale mogli to zrobic przed pojawieniem sie nowego questu -.- Zmienili cene dopiero teraz kiedy juz pare osob idacych na m axe questa wykonalo misje z rs'em usuwajac go za 3kcc a inni musza teraz tracic te 10kcc ktore nie jest takie latwe do uzbierania ;/ Wiec dlaczego teraz inne osoby robiace tego questa maja cierpiec z powodu podwyzszenia tej ceny O.o
Trikol <3 - 18-02-2010 13:02
Prosze przestac plakac.
Breed Pall - 18-02-2010 14:23
Brawo..bardzo dobra decyzja ze strony administracji powinniscie jeszcze powiekszyc cene sli i doladowan amuletu!Albo wprowadzic cos w stylu blessow zeby spadalo tego lvl'a wtedy bylo by o wiele ciekawiej na serverze.
Vivek - 18-02-2010 14:37
Bardzo dobrt pomysł ze strony Mortiisa.
1kcc na allegro chodzi śmieszne 1zł. Loot z potwora nie musi być opłacalny. Zróbcie duży exp z pathfinderów i dajcie im trochę mniej hp. Będzie tylko ten jeden resp i dużo osób będzie chciało tam expić. Oczywiście loot by musiał być zmniejszony do takiej ilości żeby się Nie Oddawało za manasy uhy i sle.
Musicie wyraźnie wyznaczać różnice miedzy potworami do expa, a do zarabiania.
Gra byłaby ciekawsza, nikt nie biłby tak szybko lvli bo by musiał też trochę kasy zarobić na potworach dających mało expa.
Oczywiście Mortiis musiałby się przygotować do większej ilości tematów z krytyką :D
@Edit
Prosiłbym o ignorowanie takich dzieci jak "Knight Lukas" którzy pkują mając 0 pvp i padają od byle jakich noobów ;)
Ero Senin - 18-02-2010 15:44
@up
Popieram Cie :P ciągle o tym mówie ;d
Bardzo dobrze ; D teraz 100 lvl by już chciał zarabiać na mega manasy, uhy i sl'e :O ja kiedyś do 80-90 lvla expiłem bijąc z axa :<
Amu$ - 18-02-2010 16:07
Cytat:
Nie płaczcie...:mad: Bardzo dobrze,że zwiększyli loota:)
A te noobki co chcą odejść nic ich tu nie trzyma nikt nie będzie za nimi tęsknić:p
I nie rozumiem komentarzy typu : "o żal zmniejszyli loota ohh nie odchodzę"
Sa żałosne:cool: Zwiększyli loot ? I o to ludzie płaczą ? Jebnij się w dekiel.
Płaczą bo im loot zmniejszyli i nie zarabiają już po 1274197293478 kcc na lvl.
Teraz jest dobrze i ciul. Tak ma być.
Patryk1441 - 18-02-2010 17:01
Looot ogolnie jest dobry i dobrze, ze minimalnie zostal zmniejszony. Z reszta dalej macie wybor na czym expic i jak. Mozecie szybko i malo zarabiac lub wolno i troche zarobic. Ja np siedzialem na flub 3 lvle i zarobilem ok 3kcc. Tylko nie jestem pewien co do tego loota bo na np. 120% zarobilem ponad 2kcc i sle, a na 180% juz prawie nic nie lecialo moze z 2 sle i jakies 6sc z itemkow. Ale narazie nie ma co narzekac, starcza mi na manasy i na padanie :o
@topic
A co do ceny rs'a tez jest dobra wiadomo rs nie powinien byc wbijany co 2 dzien a nie ktorzy wbijali go tak sobie bo i tak 3kcc dla nich nie bylo zadnym wydatkiem. Teraz to przynajmniej szkoda kasy co sie na to wyda, moim zdaniem lepiej nawet posiedziec te 4h w dp xD
Brain - 19-02-2010 07:02
Chiałbym tu powiedzieć coś o nimfe. Administracja myśli, że jak podniesie ceny to będzie mnie kasy na servie? No trochę nie. Przecież jak nimfa/dwarf był za 5kcc ludzie często kupowali te wyglądy, a teraz jak będzie za 10kcc nikt już tego nie będzie kupować (chyba tylko 1k lvl z full eq).
Loot moim zdaniem powinien zostać powiększony dla małych leveli (300-400). Na razie jak ide na ms to chuja wyciągam, musiałem się zadłużać na poty i na 300 lvlu nosze aol i mam na postaci 5 cc (_/). Może mam pecha?
Axelo . - 19-02-2010 08:50
Niedawno widziałem aukcje allegro, 1k cc za 70 groszy. Punisher za 10k cc ? ok, jest narazie na magic axa potrzebny. Nimfa/dwarf od początku były outfitami dla zamożnych, więc nawet dobrze że podnieśli cene, moim zdaniem można by podkrecic jeszcze do 15k cc.
EDIT:
Co do tych 350k cc to podziel sobie przez ilość graczy i Ci wyjdzie ile zarabiają i do tego odlicz jakieś 2-3 sle w ciągu dnia i gbp manasków.
KaMaCz - 21-02-2010 00:34
Wbijasz rs to musisz słono zapłacic, nie ma nic za darmo :p
Elite Pitek - 21-02-2010 09:12
Dobrze zrobili :)
Powinni dowalić 20 kcc ;]
Wtedy będzie mniej kasy na serwie ;]
ManiQ - 21-02-2010 12:31
To teraz allegrowicze zarobią o.O
HpX3 - 21-02-2010 13:19
Wg. mnie prawidłowo robią teraz kase będą tracic h lvle.
Drugi plus to ze odejdą same psy które umieja wbijac rsy zabijając postacie które maja 200 lvli mniej.
Nie chcesz placic za zdjęcie rsa nie wbijaj go proste.
Koteq - 21-03-2010 21:37
Czego wy oczekujecie??
Każdy narzekał na ceny nimfy i ona jeszcze wzrosła.
Na pewno więcej kasy Doszłoby Jakby nimfa kosztowała 6kcc niż jak kosztuje 10kcc.
Sam chciałem kupić sobie nimfę ale jak kosztuje 10kcc To wolałem w pande zainwestować..Po za tym gdzie tu jest sprawiedliwość ; s
Dzakonia - 21-03-2010 23:26
Zall was, ladnie upadacie z tym apo
13:36 Doctor: Waazzuup Styler! Kim chcesz byc? Kobieta [2kcc], mezczyzna [2kcc], nimfa[10kcc] czy krasnoludem[10kcc]?
Was naprawde poje**** ;s Powodzenia w zdobywaniu nowych graczy... o.o
JESTEM ZA PRZYWROCENIEM STAREGO LOOTA!!
EsSaY - 22-03-2010 11:15
I dobrze. Ja kiedyś na allegro 1kcc sprzedawałem po 15zł i jeszcze w chuj chętnych było. ;D
Administracja zrobiła jeden poważny błąd - rozpieściła was, byliście przyzwyczajeni do wynoszenia 10k z jednego hunta, broniliście się przed zmniejszeniem loota, a potem płakaliście, że kcc nie ma żadnej wartości i na allegro jest za złotówkę. Te zmiany są trudne do przyjęcia, ale wszystkim wyjdą na dobre.
Jedna rzecz - za mało kasy na sla -> nie umieraj. ;0
Lewy Bucior - 22-03-2010 11:46
Z Apo Bedzie Koniec Niedlugo Dorobili sie itp to Mortiis chce juz go rozjebac! :(
EsSaY - 22-03-2010 11:53
Cytat:
Z Apo Bedzie Koniec Niedlugo Dorobili sie itp to Mortiis chce juz go rozjebac! :( Aha, fajnie. To dlaczego np. nie wyłączył po prostu serwera, tylko knuje misterne intrygi i chce rozjebać apo po cichu? ;(
ChamTrzymaPion - 24-03-2010 22:00
Głównie chodzi o to, że jeżeli niwelujesz rs za 10k cc to nie opłaca się robić magic axe.... i tyle..
Devil murder - 24-03-2010 22:18
Szczerze?
Żal mi Was. Jeżeli nie odpowiada Wam cena to po prostu czekajcie 6 godzin i nie płaczcie. Proste?
Kanibaal - 24-03-2010 23:01
Denominacja kcc byla strzalem w dziesiatke, za duzo kasy jest na serwie, na allegro sa aukcje "sprzedam 1000 kcc" ludzie 1000 kcc? Bez jaj. Bedzie mniej kasy na serwie - bedzie mniej problemow - bedzie mniej allego. No i odejdzia masa ludzi korzystajacych na niekorzysc serwera.
EsSaY - 25-03-2010 11:03
Allegro nie odejdzie. ;)
Hraclless 3.0 - 25-03-2010 12:53
Hmm. Ludzie, nie rozumiem was...
Płaczecie że jest dużo kasy na serwerze, teraz znów że ceny są za drogie...
Moim zdaniem jest OK!
Nie interesuje mnie jakie macie lvle, ja moim 280(wiem, noob lvl) rpkiem lajtowo wyciągam po ~2kcc na 10 lvli, expiąc na Monster Skeletonach ... Ceny są dobre!
Belhior - 25-03-2010 13:44
Moim zdaniem świetny pomysł. Trzeba ponosić jakąś kare za wbicie rs.
Dexter Rook Sorcerer - 25-03-2010 14:39
Uważam, że 10 kcc to troszke za dużo, 5k cc byłoby optymalne. To samo tyczy się nimfy/krasnala.
Ryśku xD - 25-03-2010 14:50
Myślę że nareszcie coś się dzieje żeby "low lvl'e" Nie miały ful eq.
A ceny są bardzo dobre. . .
Sub Zero 2 - 25-03-2010 14:58
Troche cena przesadzona.Wystarczyła by 5kcc.
Ale pomyślcie:najpierw płaczecie,że za dużo kasy na serwie,a teraz płacz jak ceny są wysokie.Po za tym nie zabijajcie graczy,albo czekajcie 6h.
Aha - 25-03-2010 16:03
Bardzo dobrze!!!
Jeszcze zmniejszyć lot i zwiększyć cenę manasów/uh'ów i SL. Nie będzie sprzedawania kcc na allegro :)
I będzie trudniej a co za tym ciekawiej :))
DraQ - 25-03-2010 16:06
Z cena faktycznie przesadzili. Bo juz sie nie oplaca zdejmowac rs'a, lepiej odczekac. Co prawda nie musza przywracac starej ceny, ale mogliby zmniejszyc cene. :) Z jednej strony dobrze, bo mniej kasy na serwie, ale z drugiej tak troche za duzo jak za zdjecie rs'a.
Heaven - 25-03-2010 18:39
Cena taka powinna być tylko do questu :)
@Shadow Sorcer
Też może być :)
Shadow Sorcer - 25-03-2010 19:30
@up no tak, tylko że inni jakoś do questu pościągali rs'a za 3kcc a my mamy za 10kcc? Gdzie tu logika?
Jestem za zwróceniem graczom tych 7kcc bądź odebranie tym co zrobili 7kcc takie jest moje zdanie.
Fllushy - 25-03-2010 19:32
Fear Factory - 26-03-2010 00:30
Według mnie jak ktoś wyżej zaproponował, czas trwania rsa powinien zostać wydłużony, żeby opłacało się płacić za niego aż 10kcc. Co do dwarfa/nimfy jestem za tym, aby zostało jak jest. W końcu są to outfity dla bogatych.
Bambucha Rook - 26-03-2010 14:50
Ja mysle ze to dobry pomysl teraz nie bedziecie tak bez interesownie wbijac Rs tylko trzeba troche wiencej zaplacic
euphoria - 26-03-2010 14:54
Cytat:
Tak samo jest z nimfa i dwarfem.
Widać, że Mortiis wziął się na poważnie za zmniejszenie kasy na serwerze. ;)
A może spojżeli byście na to z innej perspektywy ?
Coraz więcej jest osób z lvl większym niż 2 000. Pewnie Mortiis chce utrudnić właśnie im grę. Zaufajcie mi, że na lvl 1 000 + zarobienie 10kcc nie jest aż takie trudne, chociaż wiadomo jak ze wszystkim trzeba włożyć w to trochę trudu. :D :D :Dzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
pijany ludek - 16-02-2010 11:55
Punisher
11:49 Punisher: Czesc Pijany Ludek! unicestwiam RS za 10kcc jestes zainteresowany?
I mam pytanie dlaczego zostala podniesiona cena za usuniecie rs?Mysle ze jest to bardzo kur... nie sprawiedliwe bo ci co juz wykonali quest to mieli po 3kcc.Powinni przywrocic stara cene co o tym sadzicie?
Knight Lukas - 16-02-2010 12:05
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha
Mortiis świetny pomysł hahaha z lota ledwo na sl starcza...
Lepiej pasowałoby 25kcc za rs. A wyjscie z temple 3sc, a wbicie 1lvl 10sc.
Ladnie zachęcacie ludzi do gry...
handlarz_narkotykow - 16-02-2010 12:06
nie gram ale gdyby owa sytuacja zaistniała bym się pewnie wkurzył :mad::mad::mad: niech zrobią tak jak było mogli to zaraz na początku update zrobić i by było sprawiedliwie dla wszystkich:eek:
Mo®talix - 16-02-2010 12:23
Nikt nie mówił, ze będzie łatwo! ;00
Koniec imprezy, dziękuję, dobranoc.
1st R. Boonek - 16-02-2010 12:29
Nie placz wiecej razy sciagalem rs'a po 3kcc niz ty w ogole miales ogolnie kazdym charem wiec jak zabulisz raz 10kcc to ci sie nic nie stanie xd
Curly - 16-02-2010 12:36
Tak samo jest z nimfa i dwarfem.
Widać, że Mortiis wziął się na poważnie za zmniejszenie kasy na serwerze. ;)
marcelllo - 16-02-2010 12:48
Wczoraj myślałem, że qmpel żartuje, lecz zobaczyłem to na własne oczy!!
W ogóle coś im ostatnio odbija :s Chyba chcą stracić resztę graczy...
Azielu$ - 16-02-2010 13:39
13:36 Doctor: Waazzuup Styler! Kim chcesz byc? Kobieta [2kcc], mezczyzna [2kcc], nimfa[10kcc] czy krasnoludem[10kcc]?
Was naprawde pojebalo ;s Powodzenia w zdobywaniu nowych graczy... o.o
#edit
Teraz czekamy na zwiekszenie cen u Mada i Dark Rodo oraz zmniejszenia cen u Sonii _/
M4A1 - 16-02-2010 13:40
Bardzo dobrze :D jak ludzie bd teraz chcieli rs skasować to bd musieli placic wiecej :D
Dobrze tez bo cena magic axe pójdzie w gore
Dark Devorious - 16-02-2010 13:44
Paranoja :o Teraz co zrobicie? Parcele/aole po 1sc ? "Troche" przesadzacie z tym zmniejszeniem kasy na serwerze...
Tal - 16-02-2010 14:38
Żeby pozyskać nowych graczy to co zostało napisane wyżej powinno zostać sprowadzone do wcześniejszych cen, a tak jak już powiedziałem w innym temacie loot powinien być zwiększony.
Powtórzę się, ale może ktoś w końcu przeczyta te tematy i przejrzy na oczy
SERVER STOI WYSTARCZAJĄCO DŁUGO BY BYŁO NA NIM DUŻO KASY!
@topic
Głupota oczywiście. ; <
piona.
Pontius - 16-02-2010 14:58
Prawie wszyscy chcieliby zeby wszystko bylo tanie... Juz nie robcie z apo takiego noob otsa. Mortiis w jakis sposob pomaga aby bylo trudniej...
Senshi - 16-02-2010 15:16
Czy ich poje**lo ledwo co na SL i manaski starczy a oni jeszcze ceny zwiekszaja
Apo upada[*][*][*]
Lord Morgan. - 16-02-2010 15:24
Brawo HAHAHHA Mortiis chyba jak to robil jest pijany czy nacpany za przeproszeniem ? ; /
Ja juz chyba odchodze, jak patrze co Mortiis robi nie z APO tylko z TYM SYFEM ROBI BURDEL !
Zarexoholik? - 16-02-2010 15:30
Świetny pomysł. Będzie mniej allegro, będzie się lepiej grało. Cena kcc podskoczy na allegro ! xD
:)
Joogi - 16-02-2010 15:56
Aha, na serio to już z Apo robi się jeden wielki syf, jak tak dalej będzie, to na serwerze będzie grać 50 osób. :) Jeśli tak chcecie, to powodzenia w utrzymaniu servera, pa ; ]
Azbestowy - KRUL FETYSZUW - 16-02-2010 15:59
Dobre... zwiekszyli ceny wszystkiego bo 5~ osob bez przerwy mówiła że 'za dużo kasy na servie' Tak jak wczoraj mowilem allegro było, jest i będzie. Allegro z apo zniknie, gdy upadnie.
#topic
Epic fail.
Berol - 16-02-2010 16:01
To juz jest wybryk natury.Dosc ze lot niby powiekszony a nie jest powiekszony to jeszcze 10kcc rs 10 nimfa/dwarf chlop/baba 2kcc ;c
fail
Zezikan - 16-02-2010 16:02
hehe widać że już Mortiis powoli dąży do zamknięcia servera.... To nie jest jakieś tam obniżanie loota to już jest powoli koniec APO zapewne bo to widać. Mortiis już nie chce się bawić w to i koniec. :P
Zarexoholik? - 16-02-2010 16:02
Nikt nikogo nie zmusza do gry. Jak ktoś nie chce grać to niech nie gra? Rotfl.
#Wyżej
Jesteś głupi...
#Pies z jedlicza
Nie.
marcelllo - 16-02-2010 16:05
@Berol - powiększony? Chyba śnisz - idź na apocalypto albo devil atoma a odczujesz różnicę... Pogorszyli loota, podnieśli ceny... Teraz jedynie patrzeć jak wprowadzą opłatę za zalogowanie...
czubass 1349 - 16-02-2010 16:12
co raz to lepiej na naszym serwerze zamiast zrobic takie ceny od samego poczatku to dopiero teraz bzduraa
Micros - 16-02-2010 16:14
jeszcze tego brakuje żeby mortiis zwiększył cenę SL i manasów, uh !!! <------------------
~Mari - 16-02-2010 16:16
Bardzo dobrze zrobili, niech dadza nawet na wiecej te nimfy i dwarfy.
#zarex
matka cie nie nauczyla edytowac postow?
Micros - 16-02-2010 16:24
Cytat:
Prawie wszyscy chcieliby zeby wszystko bylo tanie... Juz nie robcie z apo takiego noob otsa. Mortiis w jakis sposob pomaga aby bylo trudniej... to czemu torus mógł zarobić xxxxKCC na wardach i inni nie ;/
jak administracja dodaje nowe potwory to niech myśli xxx dni w przód a nie po miesiącu zmniejsza loot że sie nie da grac ;/ !!
KILKA DNI TEMU OKOLO 16 GRAŁO PO 300+OSOB A TERAZ 260+ WIEC ZYCZE POWODZENIA W ZDOBYWANIU NOWYCH GRACZY
K\/!N$T0R - 16-02-2010 16:26
Powiem krotko :
ADMINISTRACJA PROWADZI DO UPADKU SERWERA :<
..:TaLoS DrUid:.. - 16-02-2010 16:27
Ich kompletnie chyba juz pojebalo...
Zmniejszyli loota (masakra od edzia teraz 5sc na lvl wynosze) i jeszcze daja inne zeczy w gore.. Dopiero im ludzi odejdzie
Izmoks - 16-02-2010 16:32
Z lootem trudno. Ale z rs'em się zgadzam, cena jest wysoka i niech tak pozostanie. RS to nie SL którego można sobie kupować w nieskończoność- jakaś kara za PK musi być
DonieX <3 - 16-02-2010 16:34
RS, NIMFA-KRASNAL -> Bardzo dobry pomysł. Masz w chuy kasy ? Trać ją na takie coś jak rs, nimfa. Nie masz ? Nie kupuj sobie ubioru, a jak masz rs przesiedź w depo czy coś.
Loot ? Zjebali.
Pampalini - 16-02-2010 16:53
W pewnym sensie was nie rozumie, pierw każdy płacze że jest za dużo kasy, że jest za dobry loot, teraz znowu płacz o słaby loot i podwyższona cena za ściągnięcie RSa, lepiej zastanówcie się czego tak naprawdę chcecie, a nie nonstop krytykujecie prace Mortiisa i reszty ekipy!
MorgiBack - 16-02-2010 16:55
Cytat:
Świetny pomysł. Będzie mniej allegro, będzie się lepiej grało. Cena kcc podskoczy na allegro ! xD
:)
Zarex a teraz pomyśl.
Masz rs'a i wpłaczasz 10 kcc nie za dużo?!?!?!?!? Chyba przesadzili troche.
Rozumiem 5 kcc ale 10 kcc:eek::eek::eek:
Przy tym locie co jest na serwerze uważam, że to jest lekka przesada i nie wykręcajcie się, że jest za dużo kasy na APO.
____________________
Aktualnie gram Ms'em. (Lord Necrox)
http://armia.toproste.pl/baner520x60.jpg
Merol - 16-02-2010 16:57
Trochę niesporawidliwe w stosunku do innych graczy, ale nawet dobrze zrobili.
Ja sam osobiście wole poczekac te 6h, niż wydać 10kc...
ReMover - 16-02-2010 17:00
co mi teraz z przywrócenia starej ceny usunięcia rs'a skoro wybuliłem już 10kcc za niego ... kumpel rs'a zbijał dzień przede mną i miał po starej cenie.. jakbym wiedział że tak chcą odjebać to też bym wtedy z nim usuwał...
Berol - 16-02-2010 17:01
marcelo czytaj dokladniej
pies z jedlicza -idz sobie pokradnij lepiej ;]
merol ale misja u punishera do maq
ReMover - 16-02-2010 17:02
Cytat:
Ja sam osobiście wole poczekac te 6h, niż wydać 10kc...
ale do tego nowego questa musisz zapłacić za zdjęcie rs'a aby móc otrzymać item od punishera... a dla mnie teraz to mogą już ceny nie zmieniać bo zarówno ja jak i sporo innych graczy zabuliło te 10kcc ...
Venarek - 16-02-2010 17:06
Nie no .. tylko jedno stwierdzenie pasuje .. :
,, 16:55 Dexoti: kryzys jest ''
Rembik - 16-02-2010 17:06
Co do Rs'a, Nimfy i Krasnala pomysł mi się bardzo podoba, sa to rzeczy, ktore powinny miec wieksza wartosc, tak to kazdy mogl sobie rs'a dowoli wbijac, bo zarobic 3k cc to co jest? Do ludzi, którym się to nie podoba, wam się nic nie będzie podobać, zawsze będziecie narzekać i twierdzić, że nie ktorzy maja lepiej, ale wy tak nie mozecie miec.
Pitekk - 16-02-2010 17:10
Bardzo dobry pomysl ;o z
Tylko zrobcie wtedy ze rs trwa z 12h Online lub 72h nie online
Zeby oplacalo sie go kupowac a nie czekac 4h
Zwiekszcie jeszcze cene doładowań i Sli
marcelllo - 16-02-2010 17:10
@Pampalini - powiedz kto płakał, że za dużo kasy? To jedynie stwierdzenie Mortiisa, a jeśli on tak mówił to chcieliśmy to zwalczyć ale nie w taki sposób! Idź porównaj glacki, apo czy devil atoma a zobaczysz tą drastyczną zmianę!! Opanujcie się...
Zbigniew Wodecki - 16-02-2010 17:12
No to nie jest ok, ej. Cena powinna zostać zniżona do min. 5kcc.
Ale z drugiej strony, nawet dobrze, nie będą wbijać h lvl rs'ów, bo im się tak podoba.
.Bart. - 16-02-2010 17:37
Nie pasuje wam 10kcc za usunięcie RS to czekajcie sobie 4h w pz. Kiedyś trzeba było czekać 8h na zniknięcie Red Skulla. Jak wybulicie raz na x miesięcy 10kcc do misji w nowym queście to coś wam się stanie? o ile mi wiadomo quest jest od 1111 levela, od kiedy 1111level nie ma 10kcc? Mniej pkujcie, mniej padajcie, częściej zbierajcie za kimś loota i powolutku uzbieracie.
Goku Mastah - 16-02-2010 17:42
Sondy nie ma prosze o usuniecie tego tematu...
Wolly - 16-02-2010 17:57
Widzę, że są prowadzone wszelakie kroki, aby zmniejszyć kasę na serwerze. Jest to trochę niesprawiedliwe, bo jeśli wprowadzili taką zmianę, to mogli to zrobić wcześniej.
marcelllo - 16-02-2010 18:02
@Goku Mastah - widać, że jesteś dzieckiem. Poczytaj regulaminy zanim coś napiszesz... To nie jest dział propozycje, więc Sondy nie będzie. Widzę jedynie, że dążysz do udupienia wszystkich graczy.
@Bart - Ja znam kilka osób z 1,5k lvl'em u których ciężko jest 1kcc utrzymać a co dopiero 10 :) Może dla Ciebie łatwo jest 10kcc uzbierać, nie wiem na czym tam expisz, ale teraz obcięli loota drastycznie to nawet na apo nie zarobisz bo masz max 10cc, a żeby huncić atoma to zapomnij... Jak padniesz to już jesteś na gwarant w plecy :) Wcześniej można było huncić atoma i zarobić te kilka sc, lecz zmiany zostały wprowadzone i już pewnie nie zostaną cofnięte co zaskutkuje utratą graczy ;)
Belhior - 16-02-2010 18:19
Ludzie płaczecie jak baby. Czy ktoś wam karze wbijać codziennie rs i zmieniąc outfit? Jak jesteście normalni to wbijecie rs raz na rok albo wogóle, a ci którzy najbardziej pekują mają kase aby zdjąć za 10kcc rs.
@topic
Bardzo dobry pomysł. Brawa dla administracjii
Mortiis - 16-02-2010 18:39
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo...
marcelllo - 16-02-2010 18:44
@Mortiis - daj spokój. Zauważ, że jak zmniejszysz kasę z mobów to ludzie nie będą dawać expić low bo będzie im się bardziej opłacało na kingach siedzieć...
Moby są od tego by raczej na nich zarobić nie uważasz? Jest chyba pewna granica... Zepsuliście wiele potworów. Zobacz na pathfindery - loot zniszczyliście i zostawiliście tak, że zdążysz wziąć 2x po 2 wise (dostaniesz 3,6mln expa) zebrać więcej loota niż z jednego pathfindera który bije po 15k i ma w ch*j hp.
Wolly - 16-02-2010 18:48
Cytat:
@Mortiis - daj spokój. Zauważ, że jak zmniejszysz kasę z mobów to ludzie nie będą dawać expić low bo będzie im się bardziej opłacało na kingach siedzieć...
Moby są od tego by raczej na nich zarobić nie uważasz? Jest chyba pewna granica... Zepsuliście wiele potworów. Zobacz na pathfindery - loot zniszczyliście i zostawiliście tak, że zdążysz wziąć 2x po 2 wise (dostaniesz 3,6mln expa) zebrać więcej loota niż z jednego pathfindera który bije po 15k i ma w ch*j hp. Czytaj ze zrozumieniem.
Cytat:
a co do loota, to zostalo to zrobione na probe #topic
wypowiedziałem się.
marcelllo - 16-02-2010 18:53
@up - to od razu zgłaszam bardzo duże niedociągnięcia -.-
@Mortiis - Czekam na odpowiedź na pytanie "Co się wiąże z tym, że jest za dużo kasy na serwerze?" Opisz nam na czym to polega itp ;)
pijany ludek - 16-02-2010 18:59
dobra fajnie niech kosztuje te 10kcc a nawet 15kc ale mogliscie to wprowadzic po update odrazu a nie teraz ...
Pitekk - 16-02-2010 19:03
Cytat:
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo... Jezeli tak patrzysz to sprawdz lepiej ile traca gracze na :
-runy i manasy
-sle itd
I Wtedy Nam powiedz jaki zysk jest a nie ze zarabia sie 360kcc w 2dni z tego wiekszosc zarobia 1.5k lvle + a takich jest ledwie 70+
Zacznij patrzec na mniejsze lvle, albo zwieksz wydatki wiekszym lvla
Po 2 to z kazdym updatem robicie cos zeby zwiekszyc kase a nie zmniejszyc, a dopiero przemyślicie to jak jest za pozno
- Obojetnie co zrobiliscie Czy glacki,wardy, Fw Pathfindery i wymieniac jeszcze dlugo mozna
- Wiekszosc potworow w ktorych zmniejszyliscie loot została całkiem opuszczone. Najlepszym przykladem tego jest własnie w/w podkreslony
- Convertery, Omniby,Perfectory, Glacki w ogole nie przemyslane respy na ktore zostały poddane krytyce od dawna ale cały czas nie macie czasu zeby cos z nimi zrobic
Jeszcze wiele bym znalazl Waszych genialnych pomysłow, zacznijcie słuchać graczy bo ich stracicie całkiem
Vojska - 16-02-2010 19:09
Cytat:
Prosze przestac plakac, a co do loota, to zostalo to zrobione na probe, chcemy sprawdzic przyrost kasy na serwerze po obnizeniu loota z najsilniejszych potworow, bo jakby nie bylo to wlasnie z nich najwiecej sie dorabialiscie pieniazkow ktorych i tak nie mieliscie na co wydawac. Ponadto testowalismy dzisiaj rozne potwory juz po obnizeniu loota i wcale bysmy nie powiedzieli ze idziemy w plecy. Jutro bedziemy sprawdzac kolejne potwory.
Co do przyrostu kasy to wydaje wam sie ze to jest normalne, aby co 2 dni przybywalo na serwerze 360kcc ? w takim tempie to 1kcc za chwile nic nie bedzie wartowalo... Ale co się dziwisz, że tyle kasy jest na serwerze?
Niech każdy 1500+ zarobi 5kcc. To już jest dodatkowe 350kcc
Osoby z przedziału 1000-1500 niech zarobią 1kcc dziennie. To już jest 250kcc.
1 loteria = -2000kcc na serwerze?
marcelllo - 16-02-2010 19:16
Wiceps dobrze mówi. Albo u Tygrysa możliwość zbudowania/rozbudowania domku za ładną kasę (np. 1sqm 10kcc) i masz już ubytek kasy na serwerze...
A wracając do kasy i loterii - zrobiliście loterię i co po loterii? Free kcc na mapie... I się dziwicie. Częstsze najazdy również by zmniejszyły ilość kasy bo się dużo pada...
Karpek - 16-02-2010 19:17
Niech już będzie te 10kcc, ale mogli to zrobić od razu, a nie dopiero teraz...
Pan Gonzalezik - 16-02-2010 19:18
Jak zawsze pierwsze osoby, które wykonały questa mają najlepiej. Gdzie tu jest sprawiedliwość? Mogliście wcześniej pomyśleć o zwiększeniu ceny usunięcia RS'a.
Z tym doctorem to jeszcze. W końcu nimfa i krasnal mają być tylko dla bogaczy.
~Bocianex~ - 16-02-2010 20:03
z ta nimfa to mialem farta bo wczoraj zakupilem ^^ co do tematu to mi sie wydaje ze z doctorem jest ok ale lot to juz tragiedia a szczegolnie ms na ktorych siedze wiekszosc mojego czasu wczesniej moglem wyniesc z 1-2 lvli nawet gbp loota a teraz? 5-6 lvli i z fuxem bedzie ten gbp lot =,=
Belfus Adri - 16-02-2010 20:12
Tak jak wiceps mówił
Róbcie jakies loterie/eventy/najazdy to duzo kasy ubedzie z serva, na same losy/sle ;D
Zezikan - 16-02-2010 21:17
Cytat:
Napisał Zarexoholik
[B #Wyżej[/b]
Jesteś głupi.... dobre sobie....
nie udawaj pro mastha bo wiadomo że szacunku nie masz u ludzi....
#Mortiis
Ale co z tego że sprawdzisz?? siedząc np 3 h na jednym mobie dziennie to już nudzi ludzi .... do tego padnie sie ze 3x a loot niech będzie na te 400 cc . I kiedy nazbierać na jakieś eq ??
Mortiis - 16-02-2010 21:59
mowilem o kasie ktora zostaje juz po kosztach expienia, jezeli zostanie troszke mniej to sie przeciez nic nie stanie? 1kcc dziennie to i tak duzo, wezcie pod uwage to ze kazdy troche mniej zarobi, wiec czy ktos na tym traci?! nikt, bo kazdy bedzie mial troche mniej. Chyba ze chcecie miec po 30 plecakow kasy ktora nic nie wartuje. Bo jak kazdy bedzie mial coraz wiecej to ceny np domkow beda wciaz rosly i rosly, bedzie trzeba operowac na jeszcze wiekszych sumach pieniedzy. Uwazam ze jezeli jestescie w stanie zarobic po kilkaset cc to wszystko jest ok, problem moglibyscie miec gdyby wam nie wystarczalo na manasy i uhy, albo wychodzilibyscie minimalnie na plus, a raczej ciezko sie doszukac takich potworow, chyba ze expicie na nich na zbyt niskim lvl, bo wiadomo iz mozna zabic potwora na niskim lvl, ale pojdzie wiecej uhow i manasow na zabicie go niz na wyzszym lvl. Jezeli chodzi o pathfindery to musimy przemyslec sprawe, prawdopodobnie zmienimy jeszcze ich hp i loot.
@up
eq powinienes glownie zdobyc z questow, jak uda Ci sie na nie nazbierac to ok, ale nie robmy noob serwera na ktorym na najlepsze eq stac kogos na bardzo niskim lvl.
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol.
marcelllo - 16-02-2010 22:04
@Mortiis - no tak, ale dlaczego wcześniej ktoś sobie zarobił po 50kcc/dzień a teraz my mamy zarabiać 5sc na dzień? To trochę nie fair chyba... Jak już to było zmiany wprowadzać wcześniej... Ja zauważyłem takie coś... Zawsze zmieniacie loota ~miesiąc po update... Zawsze trzeba się cieszyć przez pierwsze dni up'a, poźniej jest lipa... Teraz też pewnie z double zepsujecie loota za kilka dni i też będzie po sprawie... Bo już master atoma też się czepiliście...
@edit - tak 500cc... To jest jakieś 1,5h siedzenia pod dp :) Tzn stania z pk :d Dłużej nie wystoisz bo w 5 będą Cię bić :) Chwilę tzn ile? Ja też nie padam... Ale mi to nie wystarczy :d A po drugie chcieliśmy ceny w górę a nie w dół ;s
Mortiis - 16-02-2010 22:17
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo...
Zezikan - 16-02-2010 22:22
nie no ok Mortiis Rozumiem Ciebie teraz.
A słuchaj ten loot co mówisz 1 kcc dziennie to nie jest źle i ja to powiem tylko że ja expiąć np HMm 1-2 lvl dziennie czyli ponad 1 h i expiąc przez 3-4 dni nigdy nie byłem 1 kcc na +;)
Berol - 16-02-2010 22:32
Cytat:
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol. Ojć...takie pierniczenie...Siedzial chwile na wisemanach zarobil 500cc tak tak...Ja z kumplem siedzialem z 2-3 lvl i mialem ok 50cc w kasie 2 warlord sword?
A i jeszcze c arrow.
skad je maja brac od qod?z niczego nie leci a ludzie po 2+kcc chca ; o
JaCkAzZ - 16-02-2010 22:48
Szczerze to ja nie widzę problemu.. Expie sobie, zbieram loot, starcza mi na SL'e/manasy no i jeszcze jestem na plus spory przecież...
No i nie chce mi się wierzyć że zbierając loota, nie starcza wam na manasy i SL'e :|
Jeżeli tak faktycznie jest, to może po prostu się mniej bawcie w PK przed depo?
Rzucacie kasą na prawo i lewo, a czy próbowaliście na czymś oszczędzić? No np. nie bić się przed depo tak często?
Jak dla mnie jest dobrze, starcza na rozwinięcie się spokojnie :)
@Edit
Jeszcze zobaczcie że dużo osób naprawdę nie ma co robić z kasą, domki zapchane itp. Tak jak kiedyś było z cc :P
Babus - 16-02-2010 23:50
Cytat:
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo... Rozumiem, ale dlaczego my mamy cierpieć i zarabiać te 1kcc dziennie na sl a ktoś jakiś czas temu w tym samym czasie zarobił 5kcc. Mnie to odrzuca, że ja teraz muszę siochać np. przez tydzień, żeby zarobić na pandemke, a ktoś miesiąc temu zarobił tak samo na 3 pandemki.. Trochę nie fair w stosunku do nowych graczy. A szczególnie jeszcze jak ceny pójdą w dól. No ale niestety.. Tak to jest jak się najpierw robi, a później myśli..
Ps. Pomyśl też o low, bo to oni tworzą przyszłość OTSa, a jak taki 300 lvl nie ma na sl bo z kingów nic nie leci to też żal grać.
@JaCkAzZ
Jak dla Ciebie gra to tylko expienie to współczuje. Ja expie po to, żeby zarobić na sl i się bawić, level to drugorzędna sprawa.
Rembik - 17-02-2010 03:00
Cytat:
@JaCkAzZ
Jak dla Ciebie gra to tylko expienie to współczuje. Ja expie po to, żeby zarobić na sl i się bawić, level to drugorzędna sprawa. Ja myślalem, że ogólnie gra to zabawa i expienie w to wchodzi. Aha ;o
Wassup - 17-02-2010 03:22
Cytat:
Prosze przestac plakac. hahaha oW3d :D myślałem, że spadnę z łóżka jak to czytałem.:cool:
@Babus
Śmiem twierdzić, że dla ciebie priorytetem jest zarobić dużo kcc, komuś loota zapieprzyć, kogoś ojebać i kcc na allegro sprzedać. To też oświadczam ci biznesu na tym nie zrobisz.
Cytat:
Ps. Pomyśl też o low, bo to oni tworzą przyszłość OTSa, a jak taki 300 lvl nie ma na sl bo z kingów nic nie leci to też żal grać.. Ale 300lvl nie musi expić na kingach, bo mu się nie opłaca. Ja pallem do 374 expilem na draculach. Poszedłem na ms'y i ciężko było.
@topic
Punisher.
Cena wykupienia rs'a to się zgodzę (bo to do questa), ale cena Magic Axe przez to nie wzrośnie, ponieważ będzie więcej MA na servie niż zapotrzebowanie na ten item.
Doctor.
Wg mnie tutaj cena powinna być niższa od starych cen.
Niższa cena:
- więcej ludzi zmienia outfit
- częściej ludzi zmieniają outfit
A co za tym idzie większa z tego radocha. Ktoś jest kobietą, za chwilę mężczyzną, dwarf, nimfa i kółko się kręci i kasa się kręci. Jak jest drogo to nikt nie kupi bo po co.
No i mogliby w końcu dodać jakieś nowe outfity!!
Xelix - 17-02-2010 06:36
Cytat:
@Mortiis - no tak, ale dlaczego wcześniej ktoś sobie zarobił po 50kcc/dzień a teraz my mamy zarabiać 5sc na dzień? To trochę nie fair chyba... Jak już to było zmiany wprowadzać wcześniej... Ja zauważyłem takie coś... Zawsze zmieniacie loota ~miesiąc po update... Zawsze trzeba się cieszyć przez pierwsze dni up'a, poźniej jest lipa... Teraz też pewnie z double zepsujecie loota za kilka dni i też będzie po sprawie... Bo już master atoma też się czepiliście... Ja słyszałem że loot jest beznadziejny ale przynajmniej z tych double lecą wh softy itp a z wardow nie wiec mozna na itemy na perfekta zarobic juz :)
Cytat:
co z tego ze sprzedasz domek za duzo wiecej kcc jak wcale nie kupisz lepszego majac wiecej kcc? za lepszy bedziesz musial zaplacic jeszcze wiecej kcc bo kazdy bedzie mial tak duzo kcc ze Twoja oferta to beda dla niego grosze. Po prostu nie chce zeby kasa na apo tracila az tak na wartosci, bo
jak tak dalej by bylo to chyba musielibysmy wprowadzac kolejna walute, jezeli jeszcze nie zauwazyles to juz raz musielismy to robic bo sie kasa nie miescila ludziom w domkach i na postaci. Policz sobie ile plecakow kasy w cc musialbys ze soba nosic zeby kupic domek.
Jeszcze cos o npc Punisher, gdy go wprowadzilismy to mial to byc przywilej dla tych najbogatszych, tak samo nimfa i dwarf. Chyba wieksza jest satysfakcja z posiadania czegos czego inni nie maga zdobyc tak latwo... Ale zaóważ aby zrobić questa trzeba rsa zdjąć a ile będziesz musiał questa robić jeśli zarabiasz 5sc dziennnie 5x100 :o ? A przecież na 1111 ms nie da się expić na wardach więc kolejny wydatek aby kupić pomidory... A Devil Atom trzeba z niego lootnąć rozowego motylka a niby kto teraz chce na Devil Atoma chodzić jeśli nie lecą sc tylko cc i zero loota ? Niby loot z wise wydaje mi się lepszy minimalnie to i tak nadal uważam że jest za mały teraz na lvl mam 1.1kcc z wise wczoraj miałem 1kcc to przynajmniej zwiększcie aby leciało cc jak kiedyś przynajmniej będzie jak zarobić.
Lunatic Volt Here - 17-02-2010 07:54
Loot
Nie płaczcie...:mad: Bardzo dobrze,że zwiększyli loota:)
A te noobki co chcą odejść nic ich tu nie trzyma nikt nie będzie za nimi tęsknić:p
I nie rozumiem komentarzy typu : "o żal zmniejszyli loota ohh nie odchodzę"
Sa żałosne:cool:
Stoner - 17-02-2010 08:13
Nie no... ten serwer już upadł...
Morty i paczka ciągle coś odpierdalają.
Jedyne co nam pozostało to napisać zbiorowe pożegnanie...
Niech zostanie sam Mortiis i jego paczka.
Czy dużo kasy na serweie to taki duży problem?
Defakto kiedys 1kcc= 10 pln,
ale jak wiemy inflacja jest duża i
10kcc=10 pln.
Nic nie poradzimy poprostu cena pieniądza będzie taniała,
a ceny w grze rosły.
Pitekk - 17-02-2010 14:05
Cytat:
Dzisiaj Dexoti siedzial chwile na wise manach i zarobil 500cc i nie padl ani razu, czy to wam nie wystarczy? przeciez nie macie zadnych innych regularnych wydatkow... a jak juz mowilem jezeli kazdy bedzie troche mniej zarabial to ceny pojda w dol. I to jest Wasze sprawdzanie loota , pojdziecie raz na 30min, sfracicie lootniecie 2g axe i jakies smieci i juz musicie zmniejszac loot ;o
Choc Uwazam, ze loot z wise nie jest zły bo jeszcze niedawno ja wbijajac 9lvli +/- dziennie potrafilem wyciagnac kolo 10kcc, wiec chyba lekka przesada. Ale oczywiscie jak zmniejszycie to mniejsze lvle bd plakac bo oni w tym czasie zabija duzo mniej wiskow i duzo mniej loota bd mieli.
ale przestancie go oceniac po 30min expienia, bo raz przez 30min lootniesz 1kcc a raz warlorda
Cytat:
Jezeli chodzi o pathfindery to musimy przemyslec sprawe, prawdopodobnie zmienimy jeszcze ich hp i loot. i git, zrobcie cos jeszcze glackami itp bo tam oprocz 1.6k + lvli nikt nie siedzi
Adasik - 18-02-2010 04:50
Pójście na Wise przez Dexotiego na 30minut nie jest rozsądnym wyjściem ze względu na to, że nie zawsze loot jest taki sam. Jemu loot poleciał, a następnemu, który by zmienił go na respie może nic nie polecieć...
Jestem za przywróceniem starego loota!
A co do tezy Mortiisa, że jest za dużo kasy na serwerze, to lvl rośnie każdemu, a co za tym idzie każdy zacznie huncić lepsze potworki, z których loot jest lepszy od tych poprzednich więc kasy i tak nie ubędzie na serwerze..
Mlaku - 18-02-2010 12:42
Mysle ze cena jest dobra ale mogli to zrobic przed pojawieniem sie nowego questu -.- Zmienili cene dopiero teraz kiedy juz pare osob idacych na m axe questa wykonalo misje z rs'em usuwajac go za 3kcc a inni musza teraz tracic te 10kcc ktore nie jest takie latwe do uzbierania ;/ Wiec dlaczego teraz inne osoby robiace tego questa maja cierpiec z powodu podwyzszenia tej ceny O.o
Trikol <3 - 18-02-2010 13:02
Prosze przestac plakac.
Breed Pall - 18-02-2010 14:23
Brawo..bardzo dobra decyzja ze strony administracji powinniscie jeszcze powiekszyc cene sli i doladowan amuletu!Albo wprowadzic cos w stylu blessow zeby spadalo tego lvl'a wtedy bylo by o wiele ciekawiej na serverze.
Vivek - 18-02-2010 14:37
Bardzo dobrt pomysł ze strony Mortiisa.
1kcc na allegro chodzi śmieszne 1zł. Loot z potwora nie musi być opłacalny. Zróbcie duży exp z pathfinderów i dajcie im trochę mniej hp. Będzie tylko ten jeden resp i dużo osób będzie chciało tam expić. Oczywiście loot by musiał być zmniejszony do takiej ilości żeby się Nie Oddawało za manasy uhy i sle.
Musicie wyraźnie wyznaczać różnice miedzy potworami do expa, a do zarabiania.
Gra byłaby ciekawsza, nikt nie biłby tak szybko lvli bo by musiał też trochę kasy zarobić na potworach dających mało expa.
Oczywiście Mortiis musiałby się przygotować do większej ilości tematów z krytyką :D
@Edit
Prosiłbym o ignorowanie takich dzieci jak "Knight Lukas" którzy pkują mając 0 pvp i padają od byle jakich noobów ;)
Ero Senin - 18-02-2010 15:44
@up
Popieram Cie :P ciągle o tym mówie ;d
Bardzo dobrze ; D teraz 100 lvl by już chciał zarabiać na mega manasy, uhy i sl'e :O ja kiedyś do 80-90 lvla expiłem bijąc z axa :<
Amu$ - 18-02-2010 16:07
Cytat:
Nie płaczcie...:mad: Bardzo dobrze,że zwiększyli loota:)
A te noobki co chcą odejść nic ich tu nie trzyma nikt nie będzie za nimi tęsknić:p
I nie rozumiem komentarzy typu : "o żal zmniejszyli loota ohh nie odchodzę"
Sa żałosne:cool: Zwiększyli loot ? I o to ludzie płaczą ? Jebnij się w dekiel.
Płaczą bo im loot zmniejszyli i nie zarabiają już po 1274197293478 kcc na lvl.
Teraz jest dobrze i ciul. Tak ma być.
Patryk1441 - 18-02-2010 17:01
Looot ogolnie jest dobry i dobrze, ze minimalnie zostal zmniejszony. Z reszta dalej macie wybor na czym expic i jak. Mozecie szybko i malo zarabiac lub wolno i troche zarobic. Ja np siedzialem na flub 3 lvle i zarobilem ok 3kcc. Tylko nie jestem pewien co do tego loota bo na np. 120% zarobilem ponad 2kcc i sle, a na 180% juz prawie nic nie lecialo moze z 2 sle i jakies 6sc z itemkow. Ale narazie nie ma co narzekac, starcza mi na manasy i na padanie :o
@topic
A co do ceny rs'a tez jest dobra wiadomo rs nie powinien byc wbijany co 2 dzien a nie ktorzy wbijali go tak sobie bo i tak 3kcc dla nich nie bylo zadnym wydatkiem. Teraz to przynajmniej szkoda kasy co sie na to wyda, moim zdaniem lepiej nawet posiedziec te 4h w dp xD
Brain - 19-02-2010 07:02
Chiałbym tu powiedzieć coś o nimfe. Administracja myśli, że jak podniesie ceny to będzie mnie kasy na servie? No trochę nie. Przecież jak nimfa/dwarf był za 5kcc ludzie często kupowali te wyglądy, a teraz jak będzie za 10kcc nikt już tego nie będzie kupować (chyba tylko 1k lvl z full eq).
Loot moim zdaniem powinien zostać powiększony dla małych leveli (300-400). Na razie jak ide na ms to chuja wyciągam, musiałem się zadłużać na poty i na 300 lvlu nosze aol i mam na postaci 5 cc (_/). Może mam pecha?
Axelo . - 19-02-2010 08:50
Niedawno widziałem aukcje allegro, 1k cc za 70 groszy. Punisher za 10k cc ? ok, jest narazie na magic axa potrzebny. Nimfa/dwarf od początku były outfitami dla zamożnych, więc nawet dobrze że podnieśli cene, moim zdaniem można by podkrecic jeszcze do 15k cc.
EDIT:
Co do tych 350k cc to podziel sobie przez ilość graczy i Ci wyjdzie ile zarabiają i do tego odlicz jakieś 2-3 sle w ciągu dnia i gbp manasków.
KaMaCz - 21-02-2010 00:34
Wbijasz rs to musisz słono zapłacic, nie ma nic za darmo :p
Elite Pitek - 21-02-2010 09:12
Dobrze zrobili :)
Powinni dowalić 20 kcc ;]
Wtedy będzie mniej kasy na serwie ;]
ManiQ - 21-02-2010 12:31
To teraz allegrowicze zarobią o.O
HpX3 - 21-02-2010 13:19
Wg. mnie prawidłowo robią teraz kase będą tracic h lvle.
Drugi plus to ze odejdą same psy które umieja wbijac rsy zabijając postacie które maja 200 lvli mniej.
Nie chcesz placic za zdjęcie rsa nie wbijaj go proste.
Koteq - 21-03-2010 21:37
Czego wy oczekujecie??
Każdy narzekał na ceny nimfy i ona jeszcze wzrosła.
Na pewno więcej kasy Doszłoby Jakby nimfa kosztowała 6kcc niż jak kosztuje 10kcc.
Sam chciałem kupić sobie nimfę ale jak kosztuje 10kcc To wolałem w pande zainwestować..Po za tym gdzie tu jest sprawiedliwość ; s
Dzakonia - 21-03-2010 23:26
Zall was, ladnie upadacie z tym apo
13:36 Doctor: Waazzuup Styler! Kim chcesz byc? Kobieta [2kcc], mezczyzna [2kcc], nimfa[10kcc] czy krasnoludem[10kcc]?
Was naprawde poje**** ;s Powodzenia w zdobywaniu nowych graczy... o.o
JESTEM ZA PRZYWROCENIEM STAREGO LOOTA!!
EsSaY - 22-03-2010 11:15
I dobrze. Ja kiedyś na allegro 1kcc sprzedawałem po 15zł i jeszcze w chuj chętnych było. ;D
Administracja zrobiła jeden poważny błąd - rozpieściła was, byliście przyzwyczajeni do wynoszenia 10k z jednego hunta, broniliście się przed zmniejszeniem loota, a potem płakaliście, że kcc nie ma żadnej wartości i na allegro jest za złotówkę. Te zmiany są trudne do przyjęcia, ale wszystkim wyjdą na dobre.
Jedna rzecz - za mało kasy na sla -> nie umieraj. ;0
Lewy Bucior - 22-03-2010 11:46
Z Apo Bedzie Koniec Niedlugo Dorobili sie itp to Mortiis chce juz go rozjebac! :(
EsSaY - 22-03-2010 11:53
Cytat:
Z Apo Bedzie Koniec Niedlugo Dorobili sie itp to Mortiis chce juz go rozjebac! :( Aha, fajnie. To dlaczego np. nie wyłączył po prostu serwera, tylko knuje misterne intrygi i chce rozjebać apo po cichu? ;(
ChamTrzymaPion - 24-03-2010 22:00
Głównie chodzi o to, że jeżeli niwelujesz rs za 10k cc to nie opłaca się robić magic axe.... i tyle..
Devil murder - 24-03-2010 22:18
Szczerze?
Żal mi Was. Jeżeli nie odpowiada Wam cena to po prostu czekajcie 6 godzin i nie płaczcie. Proste?
Kanibaal - 24-03-2010 23:01
Denominacja kcc byla strzalem w dziesiatke, za duzo kasy jest na serwie, na allegro sa aukcje "sprzedam 1000 kcc" ludzie 1000 kcc? Bez jaj. Bedzie mniej kasy na serwie - bedzie mniej problemow - bedzie mniej allego. No i odejdzia masa ludzi korzystajacych na niekorzysc serwera.
EsSaY - 25-03-2010 11:03
Allegro nie odejdzie. ;)
Hraclless 3.0 - 25-03-2010 12:53
Hmm. Ludzie, nie rozumiem was...
Płaczecie że jest dużo kasy na serwerze, teraz znów że ceny są za drogie...
Moim zdaniem jest OK!
Nie interesuje mnie jakie macie lvle, ja moim 280(wiem, noob lvl) rpkiem lajtowo wyciągam po ~2kcc na 10 lvli, expiąc na Monster Skeletonach ... Ceny są dobre!
Belhior - 25-03-2010 13:44
Moim zdaniem świetny pomysł. Trzeba ponosić jakąś kare za wbicie rs.
Dexter Rook Sorcerer - 25-03-2010 14:39
Uważam, że 10 kcc to troszke za dużo, 5k cc byłoby optymalne. To samo tyczy się nimfy/krasnala.
Ryśku xD - 25-03-2010 14:50
Myślę że nareszcie coś się dzieje żeby "low lvl'e" Nie miały ful eq.
A ceny są bardzo dobre. . .
Sub Zero 2 - 25-03-2010 14:58
Troche cena przesadzona.Wystarczyła by 5kcc.
Ale pomyślcie:najpierw płaczecie,że za dużo kasy na serwie,a teraz płacz jak ceny są wysokie.Po za tym nie zabijajcie graczy,albo czekajcie 6h.
Aha - 25-03-2010 16:03
Bardzo dobrze!!!
Jeszcze zmniejszyć lot i zwiększyć cenę manasów/uh'ów i SL. Nie będzie sprzedawania kcc na allegro :)
I będzie trudniej a co za tym ciekawiej :))
DraQ - 25-03-2010 16:06
Z cena faktycznie przesadzili. Bo juz sie nie oplaca zdejmowac rs'a, lepiej odczekac. Co prawda nie musza przywracac starej ceny, ale mogliby zmniejszyc cene. :) Z jednej strony dobrze, bo mniej kasy na serwie, ale z drugiej tak troche za duzo jak za zdjecie rs'a.
Heaven - 25-03-2010 18:39
Cena taka powinna być tylko do questu :)
@Shadow Sorcer
Też może być :)
Shadow Sorcer - 25-03-2010 19:30
@up no tak, tylko że inni jakoś do questu pościągali rs'a za 3kcc a my mamy za 10kcc? Gdzie tu logika?
Jestem za zwróceniem graczom tych 7kcc bądź odebranie tym co zrobili 7kcc takie jest moje zdanie.
Fllushy - 25-03-2010 19:32
- lGamemasterl
lOpinia
Zoltan blabalalal
Fear Factory - 26-03-2010 00:30
Według mnie jak ktoś wyżej zaproponował, czas trwania rsa powinien zostać wydłużony, żeby opłacało się płacić za niego aż 10kcc. Co do dwarfa/nimfy jestem za tym, aby zostało jak jest. W końcu są to outfity dla bogatych.
Bambucha Rook - 26-03-2010 14:50
Ja mysle ze to dobry pomysl teraz nie bedziecie tak bez interesownie wbijac Rs tylko trzeba troche wiencej zaplacic
euphoria - 26-03-2010 14:54
Cytat:
Tak samo jest z nimfa i dwarfem.
Widać, że Mortiis wziął się na poważnie za zmniejszenie kasy na serwerze. ;)
A może spojżeli byście na to z innej perspektywy ?
Coraz więcej jest osób z lvl większym niż 2 000. Pewnie Mortiis chce utrudnić właśnie im grę. Zaufajcie mi, że na lvl 1 000 + zarobienie 10kcc nie jest aż takie trudne, chociaż wiadomo jak ze wszystkim trzeba włożyć w to trochę trudu. :D :D :D