Przejrzyj wiadomości

Przeloty Iskier nad Warszawą w trakcie pogrzebów pilotów.



bio5 - 28-04-2010 15:22
Przeloty Iskier nad Warszawą w trakcie pogrzebów pilotów.
  W niedziele żegnano w ten sposób załogę Tupolewa PLF 101








A dziś Generała Andrzeja Błasika - dowódcę Sił Powietrznych RP










bogdan - 28-04-2010 16:29
Na dzisiejszy pogrzeb przyleciała piątka, ale po długim krążeniu nad Bielanami i Bródnem jedna z Iskier odłączyła od szyku. Dlatego przelot nad cmentarzem wykonała czwórka.



Gryniek - 28-04-2010 17:20
Cytat:
Na dzisiejszy pogrzeb przyleciała piątka, ale po długim krążeniu nad Bielanami i Bródnem jedna z Iskier odłączyła od szyku. Dlatego przelot nad cmentarzem wykonała czwórka. Może odłączył się samolot z fotografem? Na skanerze nie było słychać aby miał problemy.



Mariusz Małecki - 28-04-2010 18:36
Byłem przekonany, że nad dowódcą przelecą nasze Mig-i a nie jakieś popierdółki....




marianello - 28-04-2010 20:33
...szczególnie, że "wschodniej produkcji"... to by trochę w temacie było...



jackemall - 28-04-2010 20:53
Nie jest najważniejsze jakie to były samoloty,ważny jest przelot. W ten sposób oddaje się hołd zmarłemu pilotowi.



bio5 - 28-04-2010 21:26
Cytat:
Może odłączył się samolot z fotografem? Na skanerze nie było słychać aby miał problemy. Gryniek to nie dosłyszałeś coś bo wyraźnie mówili w czym rzecz i dlaczego jeden się odłączył i skierował na Dęblin.
Problemy z ciśnieniem paliwa. Nie znam się na szczegółach technicznych Iskier, więc nie będę się wymądrzał ale mówili że na przepływomierzu ma 400 i jeszcze na jakimś urządzeniu 300, więc dostał polecenie odłączenia się i powrotu do Dęblina. Gadali na Warszawa Informacja.



Gryniek - 28-04-2010 22:35
Cytat:
Byłem przekonany, że nad dowódcą przelecą nasze Mig-i a nie jakieś popierdółki.... Ja myślałem, że eFy z Mig`ami lub Su. Widać nie było komu podjąć decyzji...



kux - 28-04-2010 22:42
na moje to GROT powinien przelecieć na pogrzebie dowódcy sił powietrznych

ale z drugiej strony faktycznie o symbol chodzi



marianello - 29-04-2010 07:41
myślę, że iskry były "na miejscu"... polskie rodowite "krasule" i w dodatku w narodowych barwach...



piniool - 29-04-2010 07:54
Trzeba przyznać, że piloci mają jeden z ładniejszych ceremoniałów pogrzebowych



stratus - 29-04-2010 09:33
Cytat:
Gryniek to nie dosłyszałeś coś bo wyraźnie mówili w czym rzecz i dlaczego jeden się odłączył i skierował na Dęblin.
Problemy z ciśnieniem paliwa. Nie znam się na szczegółach technicznych Iskier, więc nie będę się wymądrzał ale mówili że na przepływomierzu ma 400 i jeszcze na jakimś urządzeniu 300, więc dostał polecenie odłączenia się i powrotu do Dęblina. Gadali na Warszawa Informacja.
he, he :) za długo ich przytrzymali, to raczej załoga miała problem z ciśnieniem :) bo skoro przepływomierz pokazywał zużycie tylko 400 litrów, a paliwomierz pokazywał pozostałość 300 litrów to ktoś go zapomniał dotankować lub wskaźniki się popsuły ale w takiej sytuacji to lepiej się nie upewniać czekając, tylko lepiej czym prędzej wracać do domu. W/g wskazań zostało mu 25 minut lotu :) na styk na dolot do Dęblina.



chrupek - 29-04-2010 12:45
Cytat:
Byłem przekonany, że nad dowódcą przelecą nasze Mig-i a nie jakieś popierdółki.... Bardzo proszę nie obrażaj chłopaków z Biało Czerwonych Iskier tylko zobacz ile oni potrafią z tych maszyn wycisnąć.Pokaż mi w Polsce lepszych



bogdan - 29-04-2010 19:21
Niedziela 25.04.2010 pożegnanie załogi Tu154


Środa 28.04.2010 pożegnanie Gen. Andrzeja Błasika




Jacek Waszczuk - 29-04-2010 20:09
Przykre uroczystości
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • reyes.pev.pl