Aeroflot kupuje 11 samolotów Airbus A330-300
marianello - 20-07-2010 13:45
Aeroflot kupuje 11 samolotów Airbus A330-300
Aeroflot kupuje 11 samolotów Airbus A330-300
Pierwsze zamówienie samolotów A330 ma zmaksymalizować jednolitość floty Aeroflotu Rosyjski flagowy przewoźnik Aeroflot podpisał z firmą Airbus umowę dotyczącą zakupu 11 samolotów A330-300. Nowe samoloty A330-300 oferują przestrzenny, dwuklasowy układ miejsc siedzących dla około 300 pasażerów. Linie lotnicze planują wykorzystywać ten model na potrzeby swojej rozbudowanej siatki połączeń długodystansowych. Aeroflot był pierwszym rosyjskim klientem firmy Airbus i jako pierwszy operator w Rosji wprowadził model A310 do swojej floty w 1992 r. Były to również pierwsze linie lotnicze z terenu
WNP, które posiadały modele A319 i A321, a od listopada 2008 – modele z serii A330. Przez lata przewoźnik ten znacznie zwiększył swoją flotę samolotów Airbus. Obecnie Aeroflot posiada 64 samoloty z serii A320 i 10 wydzierżawionych samolotów A330, dzięki czemu jest największym
operatorem samolotów firmyAirbus w regionie. Ponadto w 2007 r. Aeroflot zamówił 22 samoloty A350 XWB.
Airbus z powodzeniem rozwija międzynarodową współpracę z rynkiem rosyjskim od ponad 15 lat. Firma m.in. brała udział w wielu projektach badawczych i technologicznych, uruchomiła własne centrum inżynieryjne w Moskwie (ECAR), produkuje części do swych samolotów w rosyjskich fabrykach, kupuje w Rosji tytan oraz prowadzi program „Passenger to Freighter” (P2F).
Airbus A330 to najbardziej oszczędny model samolotu średniodystansowego, mieszczący około 300 pasażerów na pokładzie, którym zapewnia komfort podróży podobny do lotów
długodystansowych. Poza niezrównaną opłacalnością operacyjną i wydajnością modele A330 zapewniają także maksymalną oszczędność paliwa. Dzięki szerokiemu kadłubowi komfort lotu w samolocie A330-300 jest bardzo wysoki i możliwe jest takie skonfigurowanie miejsc siedzących i klas, aby spełnić zróżnicowane wymagania klientów. Przy maksymalnej liczbie pasażerów na pokładzie zasięg tego samolotu wynosi 10 500 km (5 650 nm). Wysokowydajny i zoptymalizowany pod kątem lotów średnio- i długodystansowych model A330-300 zapewnia najkorzystniejszy stosunek zasięgu do kosztów. Zamówienia na model A330 przekraczają 1000 sztuk.
info prasowe AIRBUS
bpon2 - 20-07-2010 14:03
Szkoda, świat samolotów robi się nudny.
voltariel - 20-07-2010 14:33
A mnie się akurat podoba ta opcja. A33x to piękna maszyna :)
bpon2 - 20-07-2010 14:47
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206
voltariel - 20-07-2010 15:00
Cytat:
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206 No ja miałem okazję lecieć A343, więc prawie to samo :P
Chodzi mi jednak o prezencję zewnętrzną. Ładnie wygląda ten 'napuchnięty' kadłub z długaśnymi skrzydłami :)
PanSamolocik - 20-07-2010 22:22
Cytat:
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206 jak Tutki i Iły beda ekonomiczniejsze i cichsze to moooze ...
voltariel - 20-07-2010 23:15
Cytat:
jak Tutki i Iły beda ekonomiczniejsze i cichsze to moooze ... Chyba zatrzymałeś się w latach 80. :P Dla przykładu, Tu-204 wykorzystuje silniki RR i jest dosyć nowoczesną technologicznie konstrukcją.
Myślę, że tu chodzi o coś innego, niż względy ekonomiczne...
PanSamolocik - 21-07-2010 18:53
nie ja sie zatrzymalem tylko ruska technika, ile rocznie produkuja tych fantastycznych 204, bo jeszcze zadnej nie widzialem i moze o to chodzi :-)
voltariel - 21-07-2010 23:10
Cytat:
nie ja sie zatrzymalem tylko ruska technika, ile rocznie produkuja tych fantastycznych 204, bo jeszcze zadnej nie widzialem i moze o to chodzi :-) Nie widziałeś, bo świat i przewoźnicy przywykli do Benków i Arbuzów, poza tym mają przeszkolony team pod te maszyny.
Pojedź na Bliski Wschód, to sobie pooglądasz :P A jeśli nie, to polecam polskie niebo - codziennie znajdziesz kilka sztuk na RNAVie ;)
bpon2 - 22-07-2010 05:32
Rosjanie stracili rynek w latach 90. Teraz się wepchnąć między benki a arbuzy grozi zgnieceniem:D Problemem na pewno jest wydajność produkcji która z pewnością nie dorównuje zachodnim producentom.
Niestety w Egipcie też królują zachodni producenci. Czartery z Rosji to 757, 767 i A320. W większości to maszyny używane. Wiadomo ekonomia, 15 letni benek bije na głowę 15 letniego tutka.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
marianello - 20-07-2010 13:45
Aeroflot kupuje 11 samolotów Airbus A330-300
Aeroflot kupuje 11 samolotów Airbus A330-300
Pierwsze zamówienie samolotów A330 ma zmaksymalizować jednolitość floty Aeroflotu Rosyjski flagowy przewoźnik Aeroflot podpisał z firmą Airbus umowę dotyczącą zakupu 11 samolotów A330-300. Nowe samoloty A330-300 oferują przestrzenny, dwuklasowy układ miejsc siedzących dla około 300 pasażerów. Linie lotnicze planują wykorzystywać ten model na potrzeby swojej rozbudowanej siatki połączeń długodystansowych. Aeroflot był pierwszym rosyjskim klientem firmy Airbus i jako pierwszy operator w Rosji wprowadził model A310 do swojej floty w 1992 r. Były to również pierwsze linie lotnicze z terenu
WNP, które posiadały modele A319 i A321, a od listopada 2008 – modele z serii A330. Przez lata przewoźnik ten znacznie zwiększył swoją flotę samolotów Airbus. Obecnie Aeroflot posiada 64 samoloty z serii A320 i 10 wydzierżawionych samolotów A330, dzięki czemu jest największym
operatorem samolotów firmyAirbus w regionie. Ponadto w 2007 r. Aeroflot zamówił 22 samoloty A350 XWB.
Airbus z powodzeniem rozwija międzynarodową współpracę z rynkiem rosyjskim od ponad 15 lat. Firma m.in. brała udział w wielu projektach badawczych i technologicznych, uruchomiła własne centrum inżynieryjne w Moskwie (ECAR), produkuje części do swych samolotów w rosyjskich fabrykach, kupuje w Rosji tytan oraz prowadzi program „Passenger to Freighter” (P2F).
Airbus A330 to najbardziej oszczędny model samolotu średniodystansowego, mieszczący około 300 pasażerów na pokładzie, którym zapewnia komfort podróży podobny do lotów
długodystansowych. Poza niezrównaną opłacalnością operacyjną i wydajnością modele A330 zapewniają także maksymalną oszczędność paliwa. Dzięki szerokiemu kadłubowi komfort lotu w samolocie A330-300 jest bardzo wysoki i możliwe jest takie skonfigurowanie miejsc siedzących i klas, aby spełnić zróżnicowane wymagania klientów. Przy maksymalnej liczbie pasażerów na pokładzie zasięg tego samolotu wynosi 10 500 km (5 650 nm). Wysokowydajny i zoptymalizowany pod kątem lotów średnio- i długodystansowych model A330-300 zapewnia najkorzystniejszy stosunek zasięgu do kosztów. Zamówienia na model A330 przekraczają 1000 sztuk.
info prasowe AIRBUS
bpon2 - 20-07-2010 14:03
Szkoda, świat samolotów robi się nudny.
voltariel - 20-07-2010 14:33
A mnie się akurat podoba ta opcja. A33x to piękna maszyna :)
bpon2 - 20-07-2010 14:47
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206
voltariel - 20-07-2010 15:00
Cytat:
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206 No ja miałem okazję lecieć A343, więc prawie to samo :P
Chodzi mi jednak o prezencję zewnętrzną. Ładnie wygląda ten 'napuchnięty' kadłub z długaśnymi skrzydłami :)
PanSamolocik - 20-07-2010 22:22
Cytat:
Tak maszyna jest bardzo foremna, klika razy miałem okazję nią lecieć, przyjemnie dudni:) Ale wolałbym widzieć więcej Tu-204 czy Iłów 96. Świat opanowują arbuzy i benki które niewiele się od siebie różnią. A chciałby się kiedyś przelecieć tutkiem napędzanym gazem ziemnym:D chyba 206 jak Tutki i Iły beda ekonomiczniejsze i cichsze to moooze ...
voltariel - 20-07-2010 23:15
Cytat:
jak Tutki i Iły beda ekonomiczniejsze i cichsze to moooze ... Chyba zatrzymałeś się w latach 80. :P Dla przykładu, Tu-204 wykorzystuje silniki RR i jest dosyć nowoczesną technologicznie konstrukcją.
Myślę, że tu chodzi o coś innego, niż względy ekonomiczne...
PanSamolocik - 21-07-2010 18:53
nie ja sie zatrzymalem tylko ruska technika, ile rocznie produkuja tych fantastycznych 204, bo jeszcze zadnej nie widzialem i moze o to chodzi :-)
voltariel - 21-07-2010 23:10
Cytat:
nie ja sie zatrzymalem tylko ruska technika, ile rocznie produkuja tych fantastycznych 204, bo jeszcze zadnej nie widzialem i moze o to chodzi :-) Nie widziałeś, bo świat i przewoźnicy przywykli do Benków i Arbuzów, poza tym mają przeszkolony team pod te maszyny.
Pojedź na Bliski Wschód, to sobie pooglądasz :P A jeśli nie, to polecam polskie niebo - codziennie znajdziesz kilka sztuk na RNAVie ;)
bpon2 - 22-07-2010 05:32
Rosjanie stracili rynek w latach 90. Teraz się wepchnąć między benki a arbuzy grozi zgnieceniem:D Problemem na pewno jest wydajność produkcji która z pewnością nie dorównuje zachodnim producentom.
Niestety w Egipcie też królują zachodni producenci. Czartery z Rosji to 757, 767 i A320. W większości to maszyny używane. Wiadomo ekonomia, 15 letni benek bije na głowę 15 letniego tutka.