A 380
baghera2004 - 26-07-2010 16:30
A 380
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego dzisiaj A380 lecący z Londynu do Singapuru leciał inną trasą?
mick - 26-07-2010 19:38
Widzę, że mocno to przeżywasz. Jeszcze gdzieś założyłaś/eś taki sam temat, bo nie chce mi się szukać.
Tu masz co napisałem w innym temacie:
Cytat:
Co to znaczy inną ?
To nie PKP, że jedzie po szynach codziennie tak samo. Samolot lata tam gdzie mu najlepiej wieje. Widocznie lot po południowych trasach był dużo korzystniejszy ze względu na wiatr (jetstream), a co za tym idzie na zużycie paliwa i ogólny czas przelotu. Jak wieje w ogon to można sporo ton paliwa i czasu zaoszczędzić lecąc nawet dłuższą trasą.
baghera2004 - 26-07-2010 22:27
Nie chodzi mi o to żebyś wytłumaczył mi moje rozterki psychologiczne tylko właśnie to co zrobiłeś w drugiej części swojego wywodu.Pytanie takie zadałem tylko dlatego,że od kilku miesięcy codziennie widuję go na UL 980 nad Zieloną Górą więc jeśli o tej godzinie widzę go dobre 400 kilometrów na południe od Pragi to zadaję to pytanie.Mogłeś wytłumaczyć mi to bez "głupkowatych" uszczypliwości.Dzięki.
mick - 27-07-2010 07:37
Otwieram forum - pierwszy wyskakuje mi temat o zrzutach radarów - więc się tam produkuję. Patrze dalej - widzę upierdliwie powtórzone pytanie w nowym temacie o super-dużo mówiącym tytule "A380", więc kopiuję. Następnym razem poczytaj inne tematy, bo o takich "problemach" już było mówione i to nie raz. Ale jak się nie chce to już trudno, lepiej w przypływie podniecenia i zdenerwowania nasmarować nowe debilne tematy, a potem się ciskać, że ktoś raczył zwrócić uwagę.
jackowlew - 27-07-2010 09:49
Panowiezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
baghera2004 - 26-07-2010 16:30
A 380
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego dzisiaj A380 lecący z Londynu do Singapuru leciał inną trasą?
mick - 26-07-2010 19:38
Widzę, że mocno to przeżywasz. Jeszcze gdzieś założyłaś/eś taki sam temat, bo nie chce mi się szukać.
Tu masz co napisałem w innym temacie:
Cytat:
Co to znaczy inną ?
To nie PKP, że jedzie po szynach codziennie tak samo. Samolot lata tam gdzie mu najlepiej wieje. Widocznie lot po południowych trasach był dużo korzystniejszy ze względu na wiatr (jetstream), a co za tym idzie na zużycie paliwa i ogólny czas przelotu. Jak wieje w ogon to można sporo ton paliwa i czasu zaoszczędzić lecąc nawet dłuższą trasą.
baghera2004 - 26-07-2010 22:27
Nie chodzi mi o to żebyś wytłumaczył mi moje rozterki psychologiczne tylko właśnie to co zrobiłeś w drugiej części swojego wywodu.Pytanie takie zadałem tylko dlatego,że od kilku miesięcy codziennie widuję go na UL 980 nad Zieloną Górą więc jeśli o tej godzinie widzę go dobre 400 kilometrów na południe od Pragi to zadaję to pytanie.Mogłeś wytłumaczyć mi to bez "głupkowatych" uszczypliwości.Dzięki.
mick - 27-07-2010 07:37
Otwieram forum - pierwszy wyskakuje mi temat o zrzutach radarów - więc się tam produkuję. Patrze dalej - widzę upierdliwie powtórzone pytanie w nowym temacie o super-dużo mówiącym tytule "A380", więc kopiuję. Następnym razem poczytaj inne tematy, bo o takich "problemach" już było mówione i to nie raz. Ale jak się nie chce to już trudno, lepiej w przypływie podniecenia i zdenerwowania nasmarować nowe debilne tematy, a potem się ciskać, że ktoś raczył zwrócić uwagę.
jackowlew - 27-07-2010 09:49
Panowie