10.06.10 FRA i zimna krew pilotów ...
PanSamolocik - 13-06-2010 13:56
10.06.10 FRA i zimna krew pilotów ...
Witam, wybrałem się wczoraj prosto po pracy na lotnisko, pomimo opóźnień pociągów przyszedłem w sam raz by na horyzoncie zobaczyć wracającego D-AIMA z pierwszego liniowego lotu na trasie FRA-NRT-FRA
a tu z widokiem na wewnętrzne drogi lotniska II i I stopnia
Tam pomachać mogą pracownicy :-)
Jednak w czasie kołowania doszło do pewnego incydentu ... przecinając RWY25R Arbuz stanął na drodze maszynie lecącej z Brazylii
... która musiała uciekać z pasa! Nikt tego na początku nie zauważył zajęty podziwianiem Arbuza, dopiero huk silników na pełnym ciągu, spowodował opadniecie wielu szczęk ... chyba tylko spoterzy zauważyli co mogło się stać - reszta ludzi nie zwróciła na to uwagi ...
pozostało tylko ostro zawrócić
i spróbować ponownie ...
A w tym czasie pojawiło się moje ulubione malowanie United
oraz rzadko spotykany w tutejszych okolicach Foker 50 - City Jet (stare malowanie bylo ciekawsze)
Drugie podejście TAM już spokojne :-)
Po przebudowie w innej części lotniska znów powróciło na swoje miejsce centrum treningowe :-) Musze przyznać, że teraz miejsce jest ciekawsze i chętnie zobaczę treningi :-)
Jeszcze mały wypad pod RWY25L
Powrót na taras i ciekawy gość z bliskiego wschodu ... jeden ...
... i drugi ... Royal Jordanian już niedługo ma się pojawić we FRA na A330 a na LHR można spotkać A340 :-/
Donavia wyszła z założenia, że lepiej nudno niż w barwach Aeroflotu :-)
Modlitwy zostały wysłuchane!
Jednego dnia znaleźć się 100m pod A380 i 100 obok to jest to :-)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z ostatniej chwili, jeszcze cieple z odlotu do Japoni prosto z balkonu :-)
kosiiflanker - 13-06-2010 14:07
pomyliles ostatnie zdjecie
a foty....pozazdrościć
Masa - 13-06-2010 14:21
Moim zdaniem rewelacja i pogoda dopisała :)
PanSamolocik - 13-06-2010 14:31
Cytat:
Moim zdaniem rewelacja i pogoda dopisała :) Dzieki, owszem pogoda byla bardzo ładna a nawet nadal jest, tylko w nocy pojawiają się jakieś dziwnie huraganowe burze :-)
jackowlew - 13-06-2010 14:40
Ale pienisz tym A380;)
PanSamolocik - 13-06-2010 14:47
powoli powszednieje, pozniej bedzie spokój hehe
Tak to jest jak cos jest nowe :-)
jackowlew - 13-06-2010 14:50
Cytat:
powoli powszednieje, pozniej bedzie spokuj hehe
Tak to jest jak cos jest nowe :-) Tutaj to bardzo długo będzie rarytas.
pawi - 13-06-2010 15:02
Extra !!!! Pozazdrościć :-) Fakt, widziałem już na żywo podczas startu A380 Qantas, Singapore, Emirates, ale ciągle mi mało :-)
PanSamolocik - 13-06-2010 17:16
słowem wciąga jak chodzenie po bagnach ... ale strachu napedzili na wiezy co niemiara hehe :-)
Wallaby - 14-06-2010 11:20
Cytat:
słowem wciąga jak chodzenie po bagnach ... ale strachu napedzili na wiezy co niemiara hehe :-) A nie bardzo zrozumiałam z Twojej relacji przyczyny ew. kolizji. Co się stało? Kto zawinił?
Jacek Waszczuk - 14-06-2010 12:44
A-380 przeciął (pojawił się na pasie) podczas podejścia maszyny z TAM i ten musiał przerwać lądowanie i odejść na drugi krąg
PanSamolocik - 14-06-2010 16:16
Cytat:
A nie bardzo zrozumiałam z Twojej relacji przyczyny ew. kolizji. Co się stało? Kto zawinił?
Dokladnie jak napisal Jacek :-)
Mysle ze zawinili ci na wiezy, bo puscili na ten pas samolot ladujacy na ktorym znajdowal sie jeszcze przecinajacy A380 w drodze do terminala, wydaje mi sie, ze mysleli, iz A380 juz sie przetoczyl ... kontrolerzy FRA jeszcze nie maja doswiadczenia z ruchem tych maszyn po lotnisku ... ale to tylko moje przypuszczenia
B777 TAM poderwal sie jakies 50m znad pasa tez nie wiem czemu tak pozno ale ... lepiej niz wcale ... w sumie zostalo jakies 800m do A380 pelnego pasazerow ...zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl reyes.pev.pl
PanSamolocik - 13-06-2010 13:56
10.06.10 FRA i zimna krew pilotów ...
Witam, wybrałem się wczoraj prosto po pracy na lotnisko, pomimo opóźnień pociągów przyszedłem w sam raz by na horyzoncie zobaczyć wracającego D-AIMA z pierwszego liniowego lotu na trasie FRA-NRT-FRA
a tu z widokiem na wewnętrzne drogi lotniska II i I stopnia
Tam pomachać mogą pracownicy :-)
Jednak w czasie kołowania doszło do pewnego incydentu ... przecinając RWY25R Arbuz stanął na drodze maszynie lecącej z Brazylii
... która musiała uciekać z pasa! Nikt tego na początku nie zauważył zajęty podziwianiem Arbuza, dopiero huk silników na pełnym ciągu, spowodował opadniecie wielu szczęk ... chyba tylko spoterzy zauważyli co mogło się stać - reszta ludzi nie zwróciła na to uwagi ...
pozostało tylko ostro zawrócić
i spróbować ponownie ...
A w tym czasie pojawiło się moje ulubione malowanie United
oraz rzadko spotykany w tutejszych okolicach Foker 50 - City Jet (stare malowanie bylo ciekawsze)
Drugie podejście TAM już spokojne :-)
Po przebudowie w innej części lotniska znów powróciło na swoje miejsce centrum treningowe :-) Musze przyznać, że teraz miejsce jest ciekawsze i chętnie zobaczę treningi :-)
Jeszcze mały wypad pod RWY25L
Powrót na taras i ciekawy gość z bliskiego wschodu ... jeden ...
... i drugi ... Royal Jordanian już niedługo ma się pojawić we FRA na A330 a na LHR można spotkać A340 :-/
Donavia wyszła z założenia, że lepiej nudno niż w barwach Aeroflotu :-)
Modlitwy zostały wysłuchane!
Jednego dnia znaleźć się 100m pod A380 i 100 obok to jest to :-)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z ostatniej chwili, jeszcze cieple z odlotu do Japoni prosto z balkonu :-)
kosiiflanker - 13-06-2010 14:07
pomyliles ostatnie zdjecie
a foty....pozazdrościć
Masa - 13-06-2010 14:21
Moim zdaniem rewelacja i pogoda dopisała :)
PanSamolocik - 13-06-2010 14:31
Cytat:
Moim zdaniem rewelacja i pogoda dopisała :) Dzieki, owszem pogoda byla bardzo ładna a nawet nadal jest, tylko w nocy pojawiają się jakieś dziwnie huraganowe burze :-)
jackowlew - 13-06-2010 14:40
Ale pienisz tym A380;)
PanSamolocik - 13-06-2010 14:47
powoli powszednieje, pozniej bedzie spokój hehe
Tak to jest jak cos jest nowe :-)
jackowlew - 13-06-2010 14:50
Cytat:
powoli powszednieje, pozniej bedzie spokuj hehe
Tak to jest jak cos jest nowe :-) Tutaj to bardzo długo będzie rarytas.
pawi - 13-06-2010 15:02
Extra !!!! Pozazdrościć :-) Fakt, widziałem już na żywo podczas startu A380 Qantas, Singapore, Emirates, ale ciągle mi mało :-)
PanSamolocik - 13-06-2010 17:16
słowem wciąga jak chodzenie po bagnach ... ale strachu napedzili na wiezy co niemiara hehe :-)
Wallaby - 14-06-2010 11:20
Cytat:
słowem wciąga jak chodzenie po bagnach ... ale strachu napedzili na wiezy co niemiara hehe :-) A nie bardzo zrozumiałam z Twojej relacji przyczyny ew. kolizji. Co się stało? Kto zawinił?
Jacek Waszczuk - 14-06-2010 12:44
A-380 przeciął (pojawił się na pasie) podczas podejścia maszyny z TAM i ten musiał przerwać lądowanie i odejść na drugi krąg
PanSamolocik - 14-06-2010 16:16
Cytat:
A nie bardzo zrozumiałam z Twojej relacji przyczyny ew. kolizji. Co się stało? Kto zawinił?
Dokladnie jak napisal Jacek :-)
Mysle ze zawinili ci na wiezy, bo puscili na ten pas samolot ladujacy na ktorym znajdowal sie jeszcze przecinajacy A380 w drodze do terminala, wydaje mi sie, ze mysleli, iz A380 juz sie przetoczyl ... kontrolerzy FRA jeszcze nie maja doswiadczenia z ruchem tych maszyn po lotnisku ... ale to tylko moje przypuszczenia
B777 TAM poderwal sie jakies 50m znad pasa tez nie wiem czemu tak pozno ale ... lepiej niz wcale ... w sumie zostalo jakies 800m do A380 pelnego pasazerow ...